Σε διεύρυνση της συνεργασίας τους για υπηρεσίες customer analytics για τις αγορές της Κύπρου και της Βουλγαρίας προχωρούν η ΙΚΕΑ (House Market) και η ClientIQ.
Οι δύο εταιρείες συνεργάζονται για αντίστοιχες υπηρεσίες στην Ελλάδα τα τελευταία 3 χρόνια και αποφάσισαν να επεκτείνουν τη συνεργασία τους στις αγορές της Βουλγαρίας και της Κύπρου τη δεδομένη χρονική στιγμή, όπου οι 2 αυτές αγορές και τα ΙΚΕΑ family σχήματα τους, είναι πλέον ώριμες να υποδεχθούν υπηρεσίες customer analytics.
«Είναι χαρά μας να ανακοινώνουμε την επέκταση της συνεργασίας μας με την ClientIQ στον τομέα των customer analytics και στις δύο ακόμη αγορές που εξυπηρετούμε. Κατά τη διάρκεια της κοινής μας πορείας για την αγορά της Ελλάδας, η ClientIQ μας έχει βοηθήσει στη βαθύτερη κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεων του πελατολογίου μας και στην υλοποίηση αποδοτικότερων ενεργειών marketing και πωλήσεων», σημειώνει η Άντα Γιαννεσκή, Communication Manager της ΙΚΕΑ για την Ελλάδα, την Βουλγαρία και την Κύπρο και προσθέτει: «Η μακρόχρονη εμπειρία των στελεχών της ClientIQ έχει βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση των καταναλωτικών τάσεων του πελατολογίου μας και το σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων εμπορικών ενεργειών που στηρίζουν ουσιαστικά τη συνεχή ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας αλλά και το πλάνο ανάπτυξής μας».
Από την πλευρά της η κ. Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, CEO της ClientIQ δήλωσε: «Η επέκταση της συνεργασίας μας με την IKEA σε Βουλγαρία και Κύπρο στον τομέα της παροχής υπηρεσιών για customer analytics αποτελεί ορόσημο για την εταιρεία μας και παράλληλα ιδιαίτερη τιμή. Γνωρίζουμε καλά ότι η ένταξη των customer analytics στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων βελτιώνει σημαντικά τα αποτελέσματά τους και είμαστε χαρούμενοι που θα έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με την ΙΚΕΑ Βουλγαρίας και Κύπρου προς αυτή την κατεύθυνση».