Ιδού η κατάσταση στο σιδηρόδρομο τρεις μήνες μετά τα Τέμπη: Κομμένα καλώδια και κορμοί δέντρων στο δίκτυο

Ιδού η κατάσταση στο σιδηρόδρομο τρεις μήνες μετά τα Τέμπη: Κομμένα καλώδια και κορμοί δέντρων στο δίκτυο

Τι και αν έχασαν τη ζωή τους 57 άνθρωποι από την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη; Τι και αν ολόκληρη η Ελλάδα βυθίστηκε στο πένθος και οι αρμόδιοι υπουργοί αλλά και ο μέχρι πρότινος πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έδιναν υποσχέσεις για αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου και των επικοινωνιών; Τρεις μήνες μετά τίποτα δεν έχει αλλάξει, όπως φαίνεται από βίντεο και φωτογραφίες, παρά τις επισημάνσεις των μηχανοδηγών.

Για τους λόγους αυτούς οι μηχανοδηγοί αναμένεται να πραγματοποιήσουν απεργία στις 2 Ιουνίου, διαμαρτυρόμενοι για την κυβερνητική απραξία, ενώ προειδοποιούν ότι «ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο δυστύχημα».

«Τρύπα» σε συρμό από κομμένο καλώδιο

Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ, Κώστας Γενιδούνιας, καθημερινά οι σιδηροδρομικοί δίνουν αγώνα προκειμένου να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια. Όπως υπογραμμίζει, «οι σιδηροδρομικοί είτε έρχονται αντιμέτωποι με την πανίδα του οικοσυστήματος, είτε με κομμένα καλώδια ηλεκτροκίνησης», ενώ παραθέτει βίντεο και φωτογραφίες.

Το documentonews.gr δημοσιεύει ακόμη μία φωτογραφία ντοκουμέντο, όπου φαίνεται η ζημιά που έχει γίνει σε συρμό από κομμένο καλώδιο ηλεκτροκίνησης. Η φωτογραφία είναι από την Ειδομένη και δείχνει τι πραγματικά αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί καθημερινά.

Απεργία στις 2 Ιουνίου

Η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει οργή αλλά και ανησυχία στους μηχανοδηγούς. Για τους λόγους αυτούς αναμένεται να πραγματοποιήσουν απεργία στις 2 σύμφωνα με πληροφορίες του documentonews.gr.

Οι μηχανοδηγοί θέτουν επί τάπητος συγκεκριμένα ζητήματα. Ένα από αυτά, είναι σύμφωνα με πληροφορίες η άμεση αποκατάσταση των επικοινωνιών στο σύνολο του ΠΑΘΕ και ιδίως στη γραμμή της Ειδομένης, για την οποία υπήρχε δέσμευση επίλυσης έως τις 14 Μαΐου 2023. Ένα ακόμη ζήτημα είναι «η άμεση αποκατάσταση της σιδηροδρομικής υποδομής (μη λειτουργία τηλεδιοίκησης – φωτοσημάτων) και της ασφάλειας του δικτύου (κορμοί δέντρων, χόρτα)». Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, όλα αυτά έχουν «καταστήσει επικίνδυνη την πραγματοποίηση των δρομολογίων και ανά πάσα στιγμή μπορεί να προκληθεί θανατηφόρο δυστύχημα εκ νέου». Επιπλέον, οι μηχανοδηγοί ζητούν την επιβεβλημένη –τουλάχιστον- 11ωρη –και όχι 8ωρη- εκτός έδρας ξεκούραση.

Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι επαναλαμβάνεται η ίδια ακριβώς κατάσταση όπως και πριν το δυστύχημα στα Τέμπη. Προειδοποιήσεις, εκκλήσεις από τους εργαζόμενους αλλά καμία απόκριση. Μόνο στα λόγια.

Διαβάστε επίσης:

Τραγωδία στα Τέμπη: Προθεσμία για τη Δευτέρα έλαβαν τρία στελέχη του ΟΣΕ

Τέμπη: Συνεχίζεται η «μάχη» στη ΜΕΘ για τον Γεράσιμο, τον μοναδικό επιζώντα από το πρώτο βαγόνι

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter