Η καμπάνια του Στέφανου Κασσελάκη κέρδισε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την αμεσότητα της και τους ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ με την αισιοδοξία και την ελπίδα που μετέδιδε.
Ανέδειξε τον νέο πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης που από σχετικά άγνωστος έγινε γνωστός σε λίγες μέρες και προκάλεσε τα παραδοσιακά ΜΜΕ να τον ακολουθούν κατά πόδας.
Ολα τα παραπάνω συνέβαλαν καθοριστικά στην νίκη του. Πώς έγιναν τα βίντεο έχει ενδιαφέρον και ο κινηματογραφιστής Νίκος Σούλης, που ασχολήθηκε με αυτά το αποκάλυψε στο facebook, κάνοντας μάλιστα χιούμορ με τα εκατομμύρια ευρώ του Στάνλεϊ Γρίνμπεργκ, του γκουρού των επικοινωνιολόγων του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Για την ιστορία… νοιώθω περήφανος που μια καμπάνια home made, χωρίς διαμεσολαβητές έριξε σκόνη στα μεγαθήρια και τα εκατομμύρια ευρώ των Γκρινμπεργκ… (με τον Μητσοτάκη τα βάλαμε, όχι με τον ΣΥΡΙΖΑ) και λοιπών πτωχών συγγενών. Όλα γίνανε με τα χεράκια μας και πολλή αγάπη. Αγαπώ σας, και «φιλώ σας όντα μικρά χρωματιστά, μεσ’ τον καθρέφτη κλειδωμένα», έγραψε.
Ο Νίκος Σούλης σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Τα Νέα» χαρακτηρίζει τον Στέφανο Κασσελάκη ως «μεγάλο ταλέντο» στην επικοινωνία.
Επίσης ο γνωστός σκηνοθέτης είπε ότι θεωρεί το πολιτικό κεφάλαιο του Κασσελάκη ανοιχτό. «Και εμείς που τον στηρίζουμε τον ψάχνουμε ακόμα. Θα τον δαγκώσουμε αν χρειαστεί. Δεν είναι το πολιτικό του κεφάλαιο γραμμένο. Είναι ανοιχτό. Λέει: ‘Είμαι νέος, έχω όρεξη, βάλτε με να δουλέψω’».
Ο Νίκος Σούλης έχει κάνει πολλά video clips, τηλεοπτικές διαφημίσεις, τηλεοπτικές εκπομπές και σίριαλ. Θεωρείται κορυφαίος στο είδος του.
Διαβάστε επίσης: Κασσελάκης: Να φανώ αντάξιος της κληρονομιάς που μου παρέδωσε ο Τσίπρας (Photos)