Ηλεκτρικός: Με ορθάνοιχτη πόρτα κινήθηκε από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι την Αττική συρμός 40 ετών

Ηλεκτρικός: Με ορθάνοιχτη πόρτα κινήθηκε από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι την Αττική συρμός 40 ετών
(Eurokinissi)

Ένα ακόμη συμβάν σημειώθηκε τη Δευτέρα 2/12/24 το πρωί στον ΗΣΑΠ, την πιο παλιά γραμμή της χώρας, όπου «γαλλικός» συρμός (όπως τον αποκαλούν οι εργαζόμενοι) παραλαβής του 1982-1984 έμεινε με ανοιχτή την πόρτα και κινήθηκε από τον σταθμό του Αγίου Νικολάου μέχρι την Αττική. Για μια ακόμη φορά τέθηκαν σε κίνδυνο ζωές επιβατών, ενώ ο οδηγός δεν είχε αντιληφθεί πως δεν είχε κλείσει η πόρτα του συρμού του.

Όπως μάλιστα αναφέρει το ethnos.gr που αποκάλυψε το περιστατικό: «ο ηλεκτροδηγός δεν είχε αντιληφθεί το παραμικρό καθώς δεν είχε σχετική ένδειξη, αλλά ενημερώθηκε για την ανοιχτή θύρα από τον υπάλληλο φύλαξης με την άφιξή του στον επόμενο σταθμό. Κι αυτό ενώ βάσει των προδιαγραφών, ο συρμός δε θα έπρεπε ούτε να είχε ξεκινήσει εφόσον κάποια από τις πόρτες του ήταν ανοιχτή.

Διαβάστε επίσης: Η ΣΤΑΣΥ επιβεβαιώνει ξανά το Documento για τα κενά ασφαλείας στον Ηλεκτρικό

Με την επισήμανση του υπαλλήλου φύλαξης ο συρμός τελικά εκκενώθηκε και οδηγήθηκε για επισκευή με τους επιβάτες να επιβιβάζονται σε επόμενο. Όπως επισημαίνουν εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ, πρόκειται για έναν από τους παλαιότερους συρμούς που εκτελούν ακόμα δρομολόγια και ανήκει στους 14 που έχουν ενταχθεί στη σύμβαση ανακατασκευής, η οποία ωστόσο έχει ήδη σημειώσει μεγάλες καθυστερήσεις στην πρόοδό της με τον πρώτο πιλοτικό συρμό να αναμένεται μέχρι τα τέλη της χρονιάς».

Πού είναι οι προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών;

Με την παραμέληση του τροχαίου υλικού που αγοράστηκε επί… Ανδρέα Παπανδρέου και τα τεράστια κενά σε προσωπικό δημιουργούν κενά ασφαλείας και θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές επιβατών και εργαζομένων. Εργαζόμενοι της ιστορικής Γραμμής 1 επισημαίνουν στο documentonews.gr πως «αυτό το συμβάν θα μπορούσε να αποφευχθεί αν υπήρχαν οι προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών που ήλεγχαν την κατάσταση του συρμού επιβεβαίωναν αν ήταν όλα εντάξει και βοηθούσαν τον οδηγό». Οι προϊστάμενοι καταργήθηκαν το 2010 με τον νόμο Ρέππα (που τους έστειλε ως εργαζόμενους στα μουσεία), ενώ την επαναφορά τους έφερε ο Χρήστος Σπίρτζης το 2018, εξαιτίας της τραγικής υποστελέχωσης της ΣΤΑΣΥ από τις μνημονιακές περικοπές. Πλέον έχουν ενταχθεί στο τομέα των σταθμαρχών, όπου και εκεί η υπερεργασία καλά κρατεί για τους σταθμάρχες που καλούνται να αντιμετωπίσουν πάσης φύσεως κενά ασφαλείας. «Ευτυχώς που δεν ήταν γεμάτος ασφυκτικά γεμάτος ο συρμός σε ώρα αιχμής και αποφύγαμε τα χειρότερα» τονίζουν εργαζόμενοι της Γραμμής 1.

Διαβάστε επίσης:

Νέο «όχι» από Δένδια για ΠτΔ: «Αλίμονο στη χώρα αν εγώ ήμουν η μοναδική λύση»


Αστυνομικός Βουλής: Κακοποίηση και από τους δύο γονείς καταγγέλλουν τα παιδιά – Τι ανέφερε η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ


Συνάντηση Μητσοτάκη – Ανδρουλάκη: Ποιος αγαπάει πιο πολύ τους τραπεζίτες;

H Ηριάννα, ο Περικλής και ο Θεοφίλου – Τρεις νέοι φυλακίστηκαν με παρόμοια ευρήματα με τον Ρωμανό


Μετρό Θεσσαλονίκης λέμε και κλαίμε…

Documento Newsletter