Ηλεκτρικός: «Ήταν στιγμιαίο», λέει η ΣΤΑΣΥ για τις ανοιχτές πόρτες στον συρμό – «Είμαστε οριακά», απαντούν οι εργαζόμενοι

Ηλεκτρικός: «Ήταν στιγμιαίο», λέει η ΣΤΑΣΥ για τις ανοιχτές πόρτες στον συρμό – «Είμαστε οριακά», απαντούν οι εργαζόμενοι

Με μια λιτή ανακοίνωση επέλεξε να απαντήσει η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ σε ένα ακόμα περιστατικό που έφερε σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών στον Ηλεκτρικό (Γραμμή 1). Για λάθος της στιγμής κάνει λόγο η εταιρεία και για λίγα δευτερόλεπτα όπου έμειναν ανοιχτές οι θύρες σε συρμό που ήταν εν κινήσει και κατευθύνονταν από τον Περισσό προς το σταθμό των Άνω Πατησίων. Το περιστατικό, όπως κατήγγειλε και το Σωματείο Εργαζομένων, έλαβε χώρα ανήμερα της Πρωτοχρονιάς, κατά τις πρώτες πρωινές ώρες, ενώ δύο μέρες νωρίτερα (στις 30/12) συρμός στο Μοσχάτο έβγαλε καπνούς στο κάτω μέρος, με έγκαιρη επέμβαση των εργαζομένων η φωτιά έσβησε και ο συρμός παραλαβής του 1984 αποσύρθηκε.

Διαβάστε επίσης: Νέο περιστατικό στον ΗΣΑΠ – Άνοιξαν όλες οι πόρτες του συρμού εν κινήσει

Το περιστατικό με το οποίο ξεκίνησε το 2025 σημειώθηκε σε έναν συρμό παραλαβής του 1982 με εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ να αναρωτιούνται μιλώντας στο documentonews.gr: «Τι θα γινόταν αν αυτό το περιστατικό γινόταν σε ώρα αιχμής; Υπάρχουν ώρες που ο κόσμος γυρνάει από την εργασία του και είναι στριμωγμένος στηριζόμενος στις πόρτες. Δουλεύουμε οριακά για να λειτουργήσει η γραμμή 1».

Η υποστελέχωση και το τροχιαίο υλικό που αγοράστηκε επί… εποχής Ανδρέα Παπανδρέου αποτελούν δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα όπως τόνισαν και στην ανακοίνωσή τους οι εργαζόμενοι: «Η Διοίκηση της εταιρίας και η πολιτική ηγεσία οφείλουν άμεσα να βρουν λύση στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με το απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό, την έλλειψη προσωπικού και ανταλλακτικών γιατί προηγείται η ασφάλεια.

Οι εργαζόμενοι με αυτοθυσία προσπαθούν καθημερινά να παρέχουν ασφαλή συγκοινωνία παρά τα τεράστια προβλήματα υποστελέχωσης σε όλες τις ειδικότητες λειτουργίας και συντήρησης, τη λειψή διαθεσιμότητα συρμών και τις εγκαταστάσεις που χρήζουν άμεσης ανακαίνισης».

Το δόγμα «πάμε και όπου βγει» συνεχίζει να εφαρμόζεται στον Ηλεκτρικό από την διοίκηση του Αθανάσιου Κοτταρά, παρόλο που το 2024 οι εργαζόμενοι βροντοφώναζαν για τα κενά ασφαλείας στον Ηλεκτρικό, εξέδωσαν συνεχείς ανακοινώσεις και διεκδικούσαν από την διοίκηση να προχωρήσει σε σοβαρές παρεμβάσεις στη Γραμμή 1. Την ίδια στιγμή ο υφυπουργός υποδομών και μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, όπου βρεθεί και σταθεί τονίζει στα ΜΜΕ πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη κάνει τεράστιες επενδύσεις για την ασφάλεια των τρένων. Η πραγματικότητα στην παλαιότερη γραμμή της χώρας που χρησιμοποιούν εκατομμύρια Αθηναίοι και επισκέπτες διαψεύδουν και τους δύο με τον πιο τραγελαφικό τρόπο σε καθημερινό βαθμό.

Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για το συμβάν:

«Την 1η Ιανουαρίου, στις 6:25 το πρωί, σε συρμό της Γραμμής 1 του Μετρό μεταξύ των σταθμών Α. Πατήσια και Περισσός σημειώθηκε στιγμιαίο άνοιγμα και κλείσιμο των θυρών. Ο συρμός εκκενώθηκε στον σταθμό Περισσός, αποσύρθηκε από την κυκλοφορία και οδηγήθηκε στην επισκευαστική βάση, όπου και αναζητείται το αίτιο που προκάλεσε τη δυσλειτουργία των θυρών. Σε εξέλιξη είναι εξονυχιστικός έλεγχος από το τεχνικό προσωπικό της ΣTA.ΣΥ. Ο συγκεκριμένος συρμός έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα ανακαίνισης 14 συρμών της Γραμμής 1, που υλοποιείται αυτήν την περίοδο».

Διαβάστε σχετικά

Ηλεκτρικός: Με ορθάνοιχτη πόρτα κινήθηκε από τον Άγιο Νικόλαο μέχρι την Αττική συρμός 40 ετών

Ηλεκτρικός: Συρμός έβγαζε καπνούς στο Μοσχάτο (Video)

Εικόνες διάλυσης στον Ηλεκτρικό: Πέφτουν τσιμέντα και τρέχουν νερά στις αποβάθρες στο «Μοναστηράκι» (Photo-Video)

Βάρδιες του τρόμου στον ηλεκτρικό: Ο ξυλοδαρμός του σταθμάρχη ανέδειξε τα προβλήματα από την ελλιπή αστυνόμευση

Η ΣΤΑΣΥ επιβεβαιώνει ξανά το Documento για τα κενά ασφαλείας στον Ηλεκτρικό

Ετικέτες

Documento Newsletter