Ηλεκτρικός: Εξώδικο βόμβα των εργαζομένων – «Δεν θα γίνουμε ο Σταθμάρχης των Τεμπών» – Ζητούν άμεση απόσυρση συρμών

Ηλεκτρικός: Εξώδικο βόμβα των εργαζομένων – «Δεν θα γίνουμε ο Σταθμάρχης των Τεμπών» – Ζητούν άμεση απόσυρση συρμών

Εξώδικο-βόμβα των εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ αποκαλύπτει το documentonews.gr που αφορά την Γραμμή 1 του Ηλεκτρικού.

Ζητούν άμεσα την απόσυρση των συρμών 8ης παραλαβής του 1982 από την Γραμμή 1 για λόγους ασφαλείας. Η εγκατάλειψη της γραμμής, με τα συνεχή συμβάντα με φωτιές, αποσύρσεις συρμών και πιο πρόσφατα το άνοιγμα θυρών σε συρμό εν κινήσει οδήγησαν τους εργαζόμενους στον Ηλεκτρικό να καταθέσουν το εξώδικο προς τη ΣΤΑΣΥ, το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, τον ΟΑΣΑ και το Υπερταμείο.

Υπενθυμίζεται πως την Πρωτοχρονιά, στις 6:25, σε συρμό 8ης παραλαβής του 1982 οι πόρτες άνοιξαν μονομερώς εν κινήσει, με τον κίνδυνο-όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι- να είναι υπαρκτός και για άλλους συρμούς που κυκλοφορούν στον Ηλεκτρικό! Επιπρόσθετα ακόμα σε εξέλιξη είναι η εισαγγελική έρευνα για το εν λόγω συμβάν.

Οι Παναγιώτης Κοντογιάννης και Γιάννης Κολαΐτης, έμπειροι σιδηροδρομικοί και εκπρόσωποι του «Ενωτικού Συνδυασμού» που συμμετέχει στο Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ ζητούν ρητά «την απόσυρση των συρμών 8ης παραλαβής και να ελεγχθούν εξονυχιστικά σε ότι αφορά τις τυχόν ελαττωματικές μονάδες ασφαλείας. Να μην ξαναμπούν σε κυκλοφορία αν δεν είναι 100% ασφαλείς. Με την ασφάλεια του σιδηροδρόμου δεν παίζουμε».

Το σοκαριστικό γεγονός που αποκαλύπτεται με το εξώδικο των σιδηροδρομικών είναι, ότι στη χώρα που πενθεί 57 ανθρώπους από το έγκλημα των Τεμπών, ο αστικός σιδηρόδρομος και δη η πρώτη ιστορικά γραμμή της χώρας έχει τρένα που λειτουργούν επί 42 έτη στα οποία μπορούν ανά πάσα στιγμή να ανοίξουν οι θύρες! Και όλα αυτά στη γραμμή που χρησιμοποιούν καθημερινά εκατομμύρια πολίτες και επισκέπτες στην Αθήνα.

Συνολικά οι συρμοί του 1982, για τους οποίους οι εργαζόμενοι ζητούν την άμεση απόσυρσή τους, είναι 14 συρμοί, 5 οχημάτων. Όπως επισημαίνουν χαρακτηριστικά, «ως υλικό έχει φτάσει πια στα όριά του καθιστώντας τη συντήρησή τους ιδιαίτερα δύσκολη».

Διαβάστε σχετικά

Ηλεκτρικός: Νέο περιστατικό μέσα σε λίγα 24ωρα – Αποσύρθηκε συρμός γιατί δεν έκλεινε πόρτα

Ηλεκτρικός: «Ήταν στιγμιαίο», λέει η ΣΤΑΣΥ για τις ανοιχτές πόρτες στον συρμό – «Είμαστε οριακά», απαντούν οι εργαζόμενοι

Ηλεκτρικός: Τρία χρόνια από το θάνατο του εργοδηγού Πέτρου Γιάμαλη δεν έχει αποδοθεί καμιά ευθύνη – Τι λέει η αδερφή του στο documentonews.gr

Καταγγελία-σοκ των σταθμαρχών του Ηλεκτρικού για το Μοναστηράκι: «Βρέχει και πλημμυρίζει» – «Κινδυνεύουμε επιβάτες και εργαζόμενοι»

Συρμοί 42 ετών με συστήματα ασφαλείας που δεν λειτουργούν

Όπως επισημαίνουν στο εξώδικό τους οι εργαζόμενοι της Γραμμής 1 σχετικά με τις ανοιχτές θύρες του συρμού ανήμερα της Πρωτοχρονιάς:

«Με βάση τον σχεδιασμό των συρμών, τα συστήματα ασφαλείας που έχουν εγκατασταθεί, θα έπρεπε να αποτρέψουν ένα τέτοιο συμβάν. Μετά από ελέγχους που έγιναν στην τεχνική βάση βρέθηκε ότι η μονάδα που εξασφαλίζει την ασφάλεια των επιβατών εμποδίζοντας άνοιγμα θυρών εν κινήσει λειτουργούσε εσφαλμένα. Να σημειώσουμε εδώ ότι η δυσλειτουργία που προκάλεσε το άνοιγμα των θυρών μέχρι αυτή τη στιγμή δεν έχει εντοπιστεί πλήρως. Δηλαδή πιθανό να υπάρχει πρόβλημα και σε άλλο σύστημα του τρένου».

Στη συνέχεια του εγγράφου επισημαίνουν πως υπάρχει το ενδεχόμενο λόγω της παλαιότητας των τρένων «να υπάρχει παρόμοιο πρόβλημα και σε άλλη μονάδα ασφαλείας σε ένα από τους υπόλοιπους συρμούς 8ης παραλαβής που καθημερινά εκτελούν δρομολόγιο». Η δε τραγική υποστελέχωση όλων των υπηρεσιών, από τους τεχνικούς επιδομής μέχρι τους σταθμάρχες έχει γίνει κανόνας από την διοίκηση του εκλεκτού του Κ. Μητσοτάκη, Αθ. Κοτταρά. Οι τεχνίτες δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση με αποτέλεσμα στους ήδη παμπάλαιους συρμούς 8ης παραλαβής να μην γίνονται βαριές συντηρήσεις όπως προβλέπονται από τους κατασκευαστή, «λόγω έλλειψης προσωπικού και αδυναμίας προγραμματισμού εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου με τα υπόλοιπα διαθέσιμα τρένα».

Θα πετάξει πάλι την μπάλα στην εξέδρα η ΣΤΑΣΥ;

Το Documento έχει αναδείξει επανειλημμένα τα κενά ασφαλείας στο Ηλεκτρικό, του οποίου η τραγική του κατάσταση είναι εμφανής σε όποιον τον χρησιμοποιεί. Από το θάνατο του εργοδηγού Πέτρου Γιάμαλη, τον Νοέμβριο του 2021, τις φωτιές σε συρμούς, τους ξυλοδαρμούς σταθμαρχών μέχρι και τα συνεχή περιστατικά με φωτιές και ανοιχτές πόρτες… σε κάθε δημοσιογραφικό ερώτημα η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ προτιμά να απαντά γενικόλογα με μεγάλα «θα» ως προς την ενίσχυση της παλαιότερης γραμμής της χώρας.

Οι εργαζόμενοι κρούουν εδώ και χρόνια τον κώδωνα του κινδύνου, επισημαίνοντας πως ο Ηλεκτρικός παραπαίει και χρειάζονται άμεσα κονδύλια για την στελέχωσή του και την ανανέωση του τροχιαίου υλικού. «Δεν θα επιτρέψουμε στην Εταιρεία και στο Υπουργείο να γίνουμε ο Σταθμάρχης των Τεμπών» επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο «Ενωτικός Συνδυασμός» που αποφάσισε δια του εξωδίκου να γνωστοποιήσει την τριτοκοσμική κατάσταση που έχει γίνει κανονικότητα στη Γραμμή 1.

Η ανακοίνωση του Ενωτικού Συνδυασμού

Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ

«Η συγκεκριμένη υπόθεση παραμένει υπό διερεύνηση. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται το σχετικό πόρισμα και μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο συρμός δεν θα επανακυκλοφορήσει. Οι συρμοί που καθημερινά δρομολογούνται είναι ελεγμένοι από το έμπειρο τεχνικό προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ και ικανοί για την εκτέλεση μεταφορικού έργου. Ειδικά για τους συρμούς της 8ης παραλαβής, αυτήν την περίοδο είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα ανακατασκευής 14 συρμών», σημειώνουν κύκλοι της ΣΤΑΣΥ για την υπόθεση», απαντά η ΣΤΑΣΥ στο documentonews.gr.

Διαβάστε επίσης

«Αποστολή θανάτου» με 5 νεκρούς στη Λιβύη – Σκανδαλώδης αρχειοθέτηση από εισαγγελέα

Τέμπη: Αφού έκριναν πως η έκρηξη οφείλεται σε έλαια σιλικόνης, τώρα επιβεβαιώνουν τη γνησιότητα των βίντεο

Τέμπη: Καρυστιανού για τη μήνυση στον εφέτη ανακριτή-«Καταλαβαίνετε το μέγεθος της συγκάλυψης και της κοροϊδίας;» (Video)

Πανελλαδική απεργία απο τη ΓΣΕΕ στις 28 Φεβρουαρίου για το έγκλημα στα Τέμπη – «Να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι»

Τέμπη: Μήνυση συγγενών κατά Μπακαΐμη – Δεν έβαλε στη δικογραφία 683.000 κρίσιμα αρχεία, ηχητικά και εικόνας

Για τον Οικονόμου φταίνε οι πεζοί και οι οδηγοί στις αφύλακτες διαβάσεις των τρένων (Video)

Πολάκης στηρίζει Καρυστιανού: Σάπιες οι ανώτερες βαθμίδες της Δικαιοσύνης

Ετικέτες

Documento Newsletter