Λόγω της πτώσης των δέντρων και των ζημιών που προκλήθηκαν νωρίτερα σήμερα στην σιδηροδρομική υποδομή, η κυκλοφορία στο τμήμα Αφίδνες – Χαλκίδα θα υποκατασταθεί με λεωφορεία.
Επίσης, όπως ανακοίνωσε η Hellenic Train, τα δρομολόγια του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα υποκατασταθούν από λεωφορεία, μέχρι την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας στο τμήμα Αφίδναι – Οινόη.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η αμαξοστοιχία 1531 (Χαλκίδα – Αθήνα) προσέκρουσε σε πεσμένα δέντρα μεταξύ των σταθμών Σφενδάλης και Αφιδνών, με αποτέλεσμα να προκληθούν υλικές ζημιές και να ακινητοποιηθεί.
Σύμφωνα με την Hellenic Train, δεν υπήρξε τραυματισμός επιβατών ή προσωπικού.
Οι 35 επιβάτες της αμαξοστοιχίας 1531 μεταφέρθηκαν με την αμαξοστοιχία 1532 στον σταθμό των Αφιδνών.
Παραλίγο νέα τραγωδία στους Αγίους Αναργύρους
Υπενθυμίζεται πως μία νέα τραγωδία αποφεύχθηκε μέσα στην Αθήνα όπως αποκαλύφθηκε την Παρασκευή. Μόλις ένα χιλιόμετρο απόσταση είχαν μεταξύ τους τα δύο τρένα που κινούνταν μετωπικά, στην ίδια γραμμή στους Αγίους Αναργύρους. Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής, μεταξύ των σταθμών Αθηνών και Αγίων Αναργύρων, το οποίο προκάλεσε την παρέμβαση του Εισαγγελέα.
Δείτε επίσης: Εισαγγελική παρέμβαση για την παραλίγο σύγκρουση των δυο τρένων του Προαστιακού
Η τραγωδία αποφεύχθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, με τον προαστιακό να είναι εκείνη τη στιγμή γεμάτος με επιβάτες, αφού τα τρένα σταμάτησαν στα 800 μέτρα με τον μηχανοδηγό να δηλώνει στο Mega: «Σταμάτησαν ακαριαία και οι δύο αμαξοστοιχίες και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα».
Οι διάλογοι των μηχανοδηγών
«Στην αμαξοστοιχία 1210 που ήταν ερχόμενη από Αθήνα προς Αγίου Αναργύρους, ο μηχανοδηγός και πρόεδρος του σωματίου μας άκουσε ότι η αμαξοστοιχία 1307 ανήγγειλε ότι πέρασε τον σταθμό των Αγίων Αναργύρων που αυτό σημαίνει ότι εισέρχεται σε μονή γραμμή. Που σημαίνει ότι το ένα τρένο κινείται μετωπικά προς το άλλο. Αμέσως επικοινώνησε με τον άλλο μηχανοδηγό και του είπε: Τι κάνεις; Εγώ έχω ξεκινήσει, σταμάτα!».
«Σταμάτησαν ακαριαία και οι δύο αμαξοστοιχίες και έτσι αποφεύχθηκαν τα χειρότερα» είπε ο κύριος Μανώλης στο LiveNews.
Ο ίδιος διευκρίνισε ότι σε αυτό το κομμάτι της γραμμής, δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση γιατί γίνονται έργα εκεί.
Τόνισε ότι και τα δύο τρένα «ξεκίνησαν με χαρτιά και προφορικές εντολές».