Η εταιρία μας Voxpop Analysis πληροφορήθηκε, σήμερα Κυριακή 3/2/2019/, ότι υπέστη συκοφαντική δυσφήμιση από δημοσιογραφικά site αναφορικά με την πανελλαδική πολιτική έρευνα που διεξήγαγε για λογαριασμό της έγκριτης εφημερίδας Documento.
Ευτυχώς , διαπιστώσαμε ότι δεν μας δυσφήμισε κανένα από τα πρώτα έξι ειδησεογραφικά sites και τα οποία έχουν από 11,5 έως και 32 εκατομμύρια επισκέψεις ανά μήνα. Το σύστημα που πτώχευσε ηθικά τη χώρα συνεχίζει αμετανόητο να διαδίδει ψέματα. Αυτή τη φορά με εργαλείο το πάλαι ποτέ κραταιό in.gr, το οποίο διατηρεί ένα μονοψήφιο κλάσμα της παλαιάς επισκεψιμότητάς του.
Τα υπόλοιπα sites αναπαρήγαγαν απλά την είδηση, κάνοντας δημοσιογραφία. Το in.gr επέλεξε να δημοσιεύσει ένα έωλο , επιστημονικά αστήρικτο και καταφανώς συκοφαντικό άρθρο σε βάρος τη Voxpop Analysis. Άρθρο το οποίο δεν θεώρησε είδηση τα ευρήματα της έρευνας, αλλά το επιστημονικό επιτελείο και την εταιρία που τη διεξήγαγε.
Για εμάς στην Voxpop analysis η είδηση εντοπίζεται στο ότι ένα δημοσιογραφικό site πιστεύει ότι πρέπει να παίζει το ρόλο εμπορικού διευθυντή αγνώστων εργοδοτών, οι οποίοι ακόμα και σήμερα δεν έχουν αντιληφθεί ότι στη νέα εποχή η κοινωνία της πληροφορίας έχει αυταξία, αυθύπαρκτη υπόσταση και κρίση, οι ίδιοι άνθρωποι και ίδιοι γνωστοί – άγνωστοι ανταγωνιστές της Voxpop Analysis, οι οποίοι τον Ιανουάριο του 2015, τον Ιούλιο του 2015 και τον Σεπτέμβριο του 2015 δημοσίευαν «μαγικές εικόνες» μέχρι και λίγο πριν ανοίξει η κάλπη, οι ίδιοι πρέπει να το πάρουν απόφαση ότι και αυτή τη φορά θα πιουν το πικρό ποτήρι της αλήθειας.
Η Voxpop Analysis και τα στελέχη της εργάζονται με τη μεθοδολογία που απέδωσε με ακρίβεια τα πρόσφατα αποτελέσματα εκλογικών αναμετρήσεων σε Βρετανία και ΗΠΑ. Δυστυχώς και εκεί η πλειοψηφία των δημοσιευμάτων, μέχρι τέλους, πρόβαλε «μαγικές εικόνες». Υπήρξαν όμως και πραγματικές εικόνες οι οποίες αποδόθηκαν αποκλειστικά με τη δική μας μέθοδο.
Το in.gr εκπροσωπεί κάτι που δεν μας ενδιαφέρει και αυτό είναι η νοοτροπία της αμετάβλητης αλήθειας. Της κατοχής της μόνης αλήθειας. Το ξεπέρασε και το ξεπερνά γοργά η ζωή. Στο μέλλον που έρχεται, όπως φαίνεται και σε παρόντα χρόνο, η μεθοδολογία της voxpop analysis είναι η κυρίαρχη επιλογή αξιοπιστίας. Αυτό αποδεικνύει και η επίδειξη πνεύματος προσαρμοστικότητας που επιδεικνύουν ιστορικές εταιρίες του κλάδου και οι οποίες υλοποιούν ολοένα και συχνότερα διαδικτυακές έρευνες. Επί των τεχνικών ισχυρισμών του εργαλειακού συκοφάντη μας κ. Χαραλαμπόπουλου δεν θα μπούμε στον κόπο να του εξηγήσουμε γιατί δεν μπορεί κάποιος να παρακάμψει τις δικλείδες ασφαλείας μια έρευνας της Voxpop Analysis. Αν μπορούσε να κατανοήσει αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει και πολλά άλλα, που θα τον απέτρεπαν να παίξει αυτόν τον συκοφαντικό ρόλο που αποτελεί από αύριο αντικείμενο εργασίας της Δικαιοσύνης.
Θα κλείσουμε, μιας και πρώτα περί αστείου άρθρου, με μια παράφραση του τίτλου που χρησιμοποίησε: « από όταν άνοιξαν τα Lidl έκλεισαν πολλά ιστορικά supermarket”.
Υ.Γ. φυσικά και όσοι αναδημοσιεύουν συκοφαντίες σε βάρος της Voxpop Analysis θα πρέπει να αναλογιστούν τις συνέπειες. Είναι κακός σύμβουλος το «σύνδρομο ιδιοκτησίας των θεσμών».