Η Τζολί υποδύεται την Μαρία Κάλλας κι ανεβάζει τη θερμοκρασία στη Βενετία

Η Τζολί υποδύεται την Μαρία Κάλλας κι ανεβάζει τη θερμοκρασία στη Βενετία

Όπως αναμενόταν, η βιογραφία του Πάμπλο Λαραΐν «Maria» για την Μαρία Κάλλας με την Αντζελίνα Τζολί στο βασικό ρόλο, έκλεψε την παράσταση στο φεστιβάλ Βενετίας.

Η παρουσία της χολιγουντιανής σταρ στην Μόστρα και τα όσα- προσωπικά και μη- είπε για τη σχέση της με την Κάλλας και την όπερα («παλιά ήμουν πανκ αλλά τα τελευταία χρόνια η όπερα αγγίζει την ψυχή μου»), επισκίασαν ακόμη και την ίδια την ταινία, που λογικά θα φέρει ξανά στις οσκαρικές υποψηφιότητες την Αντζελίνα Τζολί, δεκαπέντε χρόνια μετά από την «Ανταλλαγή» του Κλιντ Ίστγουντ.

Όπως γράφουν οι περισσότερες κριτικές από την Βενετία η Τζολί είναι αρκετά πειστική αν όχι εντυπωσιακή («η ερμηνεία της είναι από πολλές απόψεις θαυμάσια» σύμφωνα με τον κριτικό του Variety Όουεν Κλάιμπερμαν) στο ρόλο της κορυφαίας σοπράνο. Μάλιστα για να «πιάσει» τα απαιτητικά μουσικά κομμάτια του ρόλου της όπως είπε στη συνέντευξη τύπου η Τζολί, έκανε απαιτητικές πρόβες διάρκειας 7 μηνών. Η ταινία του χιλιανού μετρ των βιογραφιών («Jackie», «Neruda») που είναι μια ελληνική συμπαραγωγή της Heretic, έχει αρχίσει να παίρνει τα χαρακτηριστικά ενός σπάνιου κινηματογραφικού success story. Δεν είναι τυχαίο πως παρότι προβλήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Λίντο, έχει επισκιάσει κάθε άλλη ταινία που ακολούθησε το επόμενο διήμερο (κάτι σπάνιο για ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ τέτοιου βεληνεκούς) δημιουργώντας ένα ανεπανάληπτο buzz.

Το σενάριο του φιλμ υπογράφει ο Στίβεν Νάιτ, o δημιουργός της τηλεοπτικής σειράς «Peaky blinders», ο οποίος επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στις τελευταίες μέρες της ντίβας στο ψυχρό και άδειο διαμέρισμα της στο Παρίσι, με την κλονισμένη υγεία και τα ψυχολογικά σκαμπανεβάσματα να προσδίδουν μια μελαγχολική αύρα στα καρέ. Όμως δεν λείπουν και τα απαραίτητα (ενίοτε και πιο λαμπερά) φλας μπακ, με τον φακό του Πάμπλο Λαραΐν, να εστιάζει ιδιαίτερα στη σχέση της Κάλλας με τον Ωνάση. Ειδική αξία έχει η πρώτη γνωριμία τους το 1959, με τον μεγιστάνα να υποδύεται ο τούρκος ηθοποιός Χαλούκ Μπιλγκινέρ («Χειμερία νάρκη»).

Τα δικαιώματα της προβολής της ταινίας στην αμερικανική αγορά έχει αποκτήσει το Netflix, όπως συνέβη και με την προηγούμενη ταινία του Πάμπλο Λαραΐν «El Conde» (η βαμπιρική βιογραφία για τον Πινοσέτ), που επίσης είχε κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο φεστιβάλ της Βενετίας.

Ετικέτες

Documento Newsletter