Η Triumph γιορτάζει την επιστροφή της στο κορυφαίο πρωτάθλημα αγώνων μοτοσυκλέτας, για τη σεζόν του 2019 στην Moto2 και το Βρετανικό Grand Prix.
Με την ευκαιρία της επιστροφής της θα λάβουν χώρα τρεις εκδηλώσεις:
· Οι αναβάτες Moto2 θα επισκεφθούν το εργοστάσιο της Triumph για την αποκάλυψη της τελικής πρωτότυπης μοτοσυκλέτας και της επίδειξης του κινητήρα.
· Η Triumph υποστηρίζει με υπερηφάνεια την φιλανθρωπική δημοπρασία “Two Wheels for Life” της “Day of Champions”, με δύο σημαντικά δώρα.
· Γύρος της πίστας με την τελική πρωτότυπη μοτοσυκλέτα και επίδειξης του κινητήρα Triumph Moto2, λίγο πριν από τον αγώνα Moto2 – θα την οδηγήσει ο πρώην πρωταθλητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και σχολιαστής του MotoGP, Τζέιμς Τόσλαντ. Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή στην αγωνιστική ιστορία της Triumph, με τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα Moto2 των 765 κ.εκ. να μπαίνει στην πίστα κατά τη διάρκεια ενός σαββατοκύριακου Grand Prix για πρώτη φορά.
Στις 19 Ιουνίου 2018 οι νέοι ισχυροί τρικύλινδροι κινητήρες Moto2 των 765κ.εκ. της Triumph συνδυάστηκαν με τις υπερ-ρυθμιζόμενες ECU της Magneti Marelli, καθώς και με μερικά από τα πρωτότυπα πλαίσια των κατασκευαστών σασί του πρωταθλήματος για πρώτη φορά, με τα αποτελέσματα να βρίσκονται εντός χρονοδιαγράμματος για την αγωνιστική περίοδο του 2019.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, τρεις από τις ομάδες κατασκευαστών πλαισίων (Kalex, KTM και NTS) έτρεξαν για πρώτη φορά τον κινητήρα 765κ.εκ. Moto2TM της Triumph στην πίστα με τα πρωτότυπα πλαίσια του 2019, πιέζοντας τον κινητήρα σε σχεδόν αγωνιστικές συνθήκες.
Με τριετή σύμβαση με τη Dorna – την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP- η Triumph πρόκειται να προμηθεύσει έναν ειδικό τρικύλινδρο κινητήρα Triumph 765κ.εκ. αγωνιστικών προδιαγραφών, βασισμένο σε αυτόν της Street Triple του 2017. Ο νέος κινητήρας είναι μια σημαντική εξέλιξη του κινητήρα της νικήτριας αγώνων Daytona 675R, που έχει οδηγήσει σε νίκες στο Isle of Man TT, στο Daytona 200 και στην κατάκτηση του Βρετανικού Πρωταθλήματος Supersports το 2014 και το 2015.
Με βάση των υψηλότερων προδιαγραφών κινητήρα 765κ.εκ. της Street Triple RS, ο αγωνιστικός τρικύλινδρος κινητήρας Triumph Moto2 έχει εξελιχθεί και ρυθμιστεί για μεγάλη αναβάθμιση σε δύναμη και ροπή με τις ακόλουθες μετατροπές:
•Τροποποιημένη κυλινδροκεφαλή με αναθεωρημένες θύρες εισόδου και εξαγωγής για βελτιστοποιημένη ροή καυσίμου.
•Βαλβίδες τιτανίου και πιο σκληρά ελατήρια βαλβίδων για αυξημένες στροφές.
•Αγωνιστικό κιτ εναλλάκτη χαμηλής εξόδου για μειωμένη αδράνεια.
•Υψηλότερη 1η σχέση στην μετάδοση.
•Αγωνιστικός συμπλέκτης ολίσθησης με δυνατότητα ρυθμίσεων.
•Ειδική αγωνιστική ECU – θα εξελιχθεί με τη Magneti Marelli.
•Αναθεωρημένα καλύμματα κινητήρα για μειωμένο πλάτος.
•Διαφορετικό καζανάκι για να επιτρέψει καλύτερη τοποθέτηση λαιμών.
Στο δρόμο, ο νέος κινητήρας των 765κ.εκ. της κορυφαίας στην κατηγορία Street Triple RS προσφέρει υψηλότερο από ποτέ επίπεδο απόδοσης για μια Street Triple – παρέχοντας ισχύ 123 ίππων.
Διαθέτει περισσότερα από 80 νέα εξαρτήματα σε σύγκριση με τον κινητήρα της προηγούμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της διαμέτρου και της διαδρομής. Τα ολοκαίνουργια εξαρτήματα του κινητήρα περιλαμβάνουν:
• νέα στρόφαλο
• νέα έμβολα
• νέες μπιέλες και αντικραδασμικούς άξονες
• κύλινδροι αλουμινίου με επίστρωση Nikasil
• αναθεωρημένο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ο αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρας Triumph 765κ.εκ. Moto2 έχει σχεδιαστεί για να του επιτρέπεται να αναπνέει πιο ελεύθερα και να ανεβάζει περισσότερες στροφές σε σχέση με τον κινητήρα παραγωγής, για αυξημένη συνολική απόδοση. Άλλες αλλαγές έχουν γίνει ειδικά για την προσαρμογή του κινητήρα για αγωνιστική χρήση.