Η ταινία του Πάολο Σορεντίνο, ο Μαραντόνα και η Νάπολη στο Docville την Κυριακή με το Documento

Η ταινία του Πάολο Σορεντίνο, ο Μαραντόνα και η Νάπολη στο Docville την Κυριακή με το Documento

Με αφορμή την προβολή της ταινίας «The hand of God» του Πάολο Σορεντίνο διερευνούμε τη σχέση του Ντιέγκο Μαραντόνα με τη Νάπολη.

Γιάννης Τσαούσης: Ho visto Μaradona

Τζιάνι Μοντιέρι: Ο Μαραντόνα υπήρξε πραγματικά

Γιάννης Γεωργόπουλος: 48 ώρες με το άγιο πνεύμα των γηπέδων

Πάολο Σορεντίνο: Ο σκηνοθέτης και ο κοντούλης θεός του

Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος μιλάει στον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για όσα συνέβησαν την Πέμπτη το βράδυ στη διάρκεια της παράστασής του όταν η δημοσιογράφος/τηλεπερσόνα Σάσα Σταμάτη και οι φίλοι της αποφάσισαν να τη διακόψουν γιατί δεν τους άρεσε μια αποστροφή των λόγων του stand-up κωμικού. Ο πόλεμος του «Γκιαούρ-One»!

Ο συγγραφέας του «Σασμού» Σπύρος Πετρουλάκης μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη και τον Παναγιώτη Φρούντζο για το μυθιστόρημά του που έγινε η μεγαλύτερη τηλεοπτική επιτυχία φέτος, τη συγγραφική του διαδρομή, τον «πλανήτη» Κρήτη, τις βεντέτες και τον σασμό.

Με αφορμή τον θεατρικό της μονόλογο «Μια Γερμανίδα γραμματέας» η Ρένη Πιττακή συζητάει με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την ενοχή, τη ναζιστική θηριωδία, την επέλαση της ακροδεξιάς, την ακύρωση των ελπίδων.

«Το παρελθόν δεν είναι κάτι που σβήνει, είναι η ίδια σου η ζωή» λέει ο λαϊκός τραγουδοποιός Βαγγέλης Κορακάκης στην Έμυ Ντούρου καθώς ξεδιπλώνει την ιστορία της ζωής του από τη Σέριφο στις γειτονιές της Καισαριανής.

Μια συζήτηση του αρχιτέκτονα Μανώλη Αναστασάκη με την Αφροδίτη Ερμίδη για την αστική ταυτότητα της Αθήνας με αφορμή την έκδοση του λευκώματος «Αθήνα. Διακόσια χρόνια. Διακόσια κτίρια» και της αρχιτεκτονικής έκθεσης που οργανώνεται στο ΚΠΙΣΝ.

Οι δυο «ταβλαδόροι» Ντίνος Ποντικόπουλος και Θοδωρής Σκυφτούλης μιλούν στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για το διαχρονικό έργο «Το τάβλι» του Δημήτρη Κεχαΐδη στο οποίο πρωταγωνιστούν και «αναστοχάζονται» πάνω στα «βρόμικα σώβρακα και τις ιδρωμένες μασχάλες των προγόνων μας».

Κριτική θεάτρου: Το αδιάφορο μιας εξέγερσης-Ο Κώστας Ζήσης βλέπει το «Φουέντε Οβεχούνα» σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.

 

Ετικέτες

Documento Newsletter