Η ταινία της εβδομάδας: Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει (Trailer)

Η ταινία της εβδομάδας: Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει (Trailer)

Μαδρίτη, 2011. Στη διάρκεια του πιο ζεστού Αύγουστου στην ιστορία της πόλης, εκατομμύρια πιστοί από τον κόσμο περιμένουν την επίσκεψη του Πάπα και οι δυνάμεις ασφαλείας βρίσκονται συνεχώς σε συναγερμό.

Όμως η εορταστική ατμόσφαιρα διακόπτεται απότομα όταν διάφορες ηλικιωμένες γυναίκες δολοφονούνται βίαια με εμφανή σημάδια σεξουαλικής επίθεσης. Δύο ντετέκτιβ, τους οποίους κανείς δεν θέλει ως συνεργάτες, αναγκάζονται να «δουλέψουν» από κοινού την περίεργη αυτή υπόθεση.

Μια καθηλωτική αστυνομική ταινία, φτιαγμένη με σπάνιο για το είδος ρεαλισμό και νευρώδη αφήγηση. Το τυπικό whodunnit των crime stories, δένει άψογα με το καλοχτισμένο μυστήριο και σασπένς, οδηγώντας στη γέννηση ενός θρίλερ όπου τα πάντα λειτουργούν στην εντέλεια. Γύρω από την αιμοσταγή δράση ενός ευφυή δολοφόνου εξυφαίνεται μια πλοκή γεμάτη ασυνήθιστες εκπλήξεις και ανατροπές, με τους δύο διώκτες του να επιχειρούν να μπουν στο μυαλό του αλλά εκείνος να βρίσκεται πάντα ένα βήμα πιο μπροστά τους ακυρώνοντας κάθε πιθανότητα εντοπισμού του. Αντίθετα με τις συμβατικές παραδοσιακές λύσεις στα αναλόγου κοπής θρίλερ, ο ικανότατος Ροντρίγκο Σορογκόγιεν προβαίνει σε καινοτομίες που ιντριγκάρουν το θεατή. Αρχικά το πρωταγωνιστικό δίδυμο του είναι ο ορισμός του αντιηρωισμού και της δυσλειτουργικής φιλίας. Ένας μονόχνωτος άντρας που μιλάει λίγο επειδή ψευδίζει και δεν έχει καμιά προσωπική σχέση – τρυφερό όσο και σκληρό το κομμάτι της γνωριμίας του με την καθαρίστρια- και ο βίαιος, αυτοκαταστροφικός οικογενειάρχης συνάδελφος του, είναι το «καταραμένο» ντουέτο που θα μοχθήσει να δώσει λύση στο μυστήριο ακόμη κι όταν όλοι (κυρίως οι συνάδελφοι τους που τους αντιμετωπίζουν σαν γραφικούς) είναι εναντίον τους. Η μεγάλη μαγκιά του σκηνοθέτη είναι η ιδεολογική υπογράμμιση με την οποία σφραγίζει την κοινωνική μελέτη του. Όπως ο δολοφόνος δεν είναι ο απλός ψυχάκιας, έτσι και οι δύο αστυνομικοί βρίσκονται μακριά από τους μονοδιάστατους ντετέκτιβ των αστυνομικών θρίλερ. Η επίδραση της θρησκείας, το αφιλόξενο πρόσωπο της μεγαλούπολης, οι κραδασμοί της οικονομικής κρίσης, ο ρόλος της οικογένειας στην κοινωνικοποίηση του ατόμου συμπληρώνουν το ιδεολογικό παζλ της πλοκής όπου ζουν και αναπνέουν οι τρεις κεντρικοί χαρακτήρες. Συνάμα όμως οι δευτεραγωνιστές έχουν κι εκείνοι το δικό τους λόγω ύπαρξης στην ιστορία, φτιάχνοντας δυνατούς δεσμούς με το καλοφτιαγμένο σενάριο. Ένα μοντέρνο, άψογα γραμμένο και ανεπιτήδευτο θρίλερ είναι το «Κανείς δεν Μπορεί να μας Σώσει», με ολοζώντανους αυθεντικούς χαρακτήρες και ανατροπές που δεν σταματούν να μας εκπλήσσουν ακόμη και μέχρι το τελευταίο πλάνο. 

Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει (May God save us/ Que Dios nos perdone)

Αστυνομικό θρίλερ ισπανικής παραγωγής 2017 (127) 

Σκηνοθεσία: Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Ηθοποιοί: Αντόνιο ντε λα Τόρε, Ρομπέρτο Άλαμο

Ετικέτες

Documento Newsletter