Η ισπανική εταιρεία ενισχύει την τεχνολογία συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) και προσφέρει στους πελάτες της καθαρότερα και πιο οικονομικά μοντέλα.
Η γκάμα περιλαμβάνει τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI και Leon TGI και σε γενικές γραμμές, ένα όχημα CNG μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25% σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο, προσφέρει έως 50% χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο και έως 30% σε σχέση με ένα diesel.
Η σημαντικότερη εξέλιξη στην τεχνολογία CNG της Seat αποτελεί η εισαγωγή μιας τρίτης δεξαμενής. Έτσι, αυξάνεται η αυτονομία των οχημάτων, με τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI και Arona TGI να χρησιμοποιούν δεξαμενές από χάλυβα υψηλής αντοχής. Αναφορικά με το Leon 1,5 TGI EVO, εφοδιάζεται με μια δεξαμενή από χάλυβα, που είναι μικρότερη και τοποθετημένη μπροστά από τον πίσω άξονα και άλλες δύο, πίσω από αυτόν, κατασκευασμένες από ίνες άνθρακα, μειώνοντας το βάρος.
Τα μοντέλα χρησιμοποιούν αέριο ως κύριο καύσιμο, αλλά αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από τους 10°C, ο κινητήρας θα αρχίσει τη λειτουργία βενζίνης, με τα μπεκ να θερμαίνονται μέχρι τη θερμοκρασία λειτουργίας, πριν ενεργοποιηθεί το κύκλωμα CNG. Η μετάβαση γίνεται ομαλά και ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται καμία διαφορά στην απόδοση.
Το CNG είναι πάρα πολύ αποδοτικό, καθώς η ενέργεια που παράγεται από ένα κιλό του, ισοδυναμεί με δύο λίτρα LPG, 1,3 λίτρα diesel και 1,5 λίτρα βενζίνης.
Πηγή: Seat