O συγγραφέας Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης ανιχνεύει τη λογοτεχνική persona της Πάτι Σμιθ μέσα από τα δικά της κείμενα και τις επιρροές της από την πεζογραφία.
«Ζούμε σε τρελούς καιρούς και βρισκόμαστε μπροστά σε σημαντικά γεγονότα, όπως πόλεμοι, οικολογικές και οικονομικές καταστροφές. Ως καλλιτέχνης δεν μπορείς να αρνηθείς την πραγματικότητα· βρίσκεται παντού γύρω μας, είναι ορατή και μας επηρεάζει»: Ο Ελβετός χορογράφος και περφόρμερ Μάρτιν Τσίμερμαν λίγο προτού εμφανιστεί στην Πειραιώς 260 με το «Danse macabre» του μιλάει με την Ηλέκτρα Ζαργάνη για την εξέλιξη της τεχνολογίας, η οποία διαμορφώνει νέους τρόπους επικοινωνίας, για τα ευάλωτα κομμάτια της κοινωνίας και για την ευθύνη του θεάτρου να δημιουργεί καινούργια εργαλεία σε δύσκολους καιρούς.
«Ο καπιταλισμός είναι μια κρατική οικονομική κατάσταση»: Ο καθηγητής Αμερικανικής Ιστορίας του Χάρβαρντ Σβεν Μπέκερτ με την ευκαιρία της έκδοσης του βιβλίου του «Η αυτοκρατορία του βαμβακιού. Μια παγκόσμια ιστορία» (Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης) συζητάει με τον Θανάση Καραμπάτσο και τον Παναγιώτη Φρούντζο.
«Μεγάλωσα σε αντισοβιετική οικογένεια. Πάντα πιστεύαμε ότι η Σοβιετική Ενωση ήταν ένα αστείο, το οποίο ανυπομονούσαμε να λάβει τέλος. Τελικά τελείωσε το 1991»: Ο frontman και ιδρυτής των Gogol Bordello Γιουτζίν Χουτς συζητάει με την Έμυ Ντούρου για το Gypsy punk, τα στερεότυπα, την Ουκρανία και τις πολυεθνικές.
«Η καλλιτεχνική πραγματικότητα στην Γκάνα απέχει πολύ από ό,τι έχουμε συνηθίσει. Δεν υπάρχει παρά μόνο μία σχολή καλών τεχνών με πολύ λίγους σπουδαστές, ενώ το ταλέντο και η επιθυμία για παραγωγή τέχνης αφθονούν»: H έκθεση «Εγγύτητες και αποστάσεις» στην γκαλερί Citronne στον Πόρο μέσα από μια συζήτηση με την επιμελήτριά της Λελλέ Δεμερτζή με την Αφροδίτη Ερμίδη.
«Τα Χανιά είναι µια πόλη στην οποία ο πολιτισµός, µε πολλές έννοιες, υπάρχει σε όλες τις γωνιές των δρόµων, στα κτίρια, στο λιµάνι, στη διαφορετικότητα των κοινωνικών οµάδων που την κατοικούν, στα πολλά διαφορετικά ίχνη που άφησαν πολιτισµοί σε όλες τις εποχές – µε άλλα λόγια, ο πολιτισµός στα Χανιά περπατάει στους δρόµους µαζί σου και σε καλεί να τον ακολουθήσεις»: Ο διευθυντής του 1ου Φεστιβάλ Βιβλίου Χανιών Μανώλης Πιμπλής μιλάει με τον Παναγιώτη Φρούντζο για τον νέο πολιτιστικό θεσμό της Κρήτης.
«Ο Buzz είναι διαφορετικός στο “Toy story” από το “Lightyear”. Ο πρώτος είναι ένα παιχνίδι που νόμιζε ότι ήταν αστροφύλακας. Ενώ ο δεύτερος είναι πράγματι αστροφύλακας»: Ο Ορφέας Αυγουστίδης, ο οποίος δάνεισε τη φωνή του στον Buzz για την ταινία «Lightyear», μιλάει με τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη για τον θρυλικό ήρωα της Pixar και της Disney.
«Θέλω να παίξω μουσική σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας»: Στη στήλη «New entries» ο τραγουδιστής Αχιλλέας Σπαής μιλάει με την Αφροδίτη Ερμίδη.
Στη στήλη «Summer concerts» ο Νίκος Παπαδογιάννης γράφει για τον «boss» Μπρους Σπρίνγκστιν, το Δουβλίνο του 2010, τους 41 πυροβολισμούς στο σώμα ενός μετανάστη από τη Γουινέα, την άψυχη πατρίδα.