Η παλέτα του Βαγγέλη Φαεινού στο Docville την Κυριακή με το Documento

Η παλέτα του Βαγγέλη Φαεινού στο Docville την Κυριακή με το Documento

Στα έργα του Βαγγέλη Φαεινού αποτυπώνονται η αλλοτρίωση και η εσωτερική μοναξιά που επιφέρει η αλόγιστη χρήση της μηχανής. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης συνάντησε τον γιο του, Ηλία Φαεινό, και του μίλησε για τον ζωγράφο πατέρα του με αφορμή την αναδρομική έκθεση στην Πινακοθήκη του Δήμου Αλίμου. Ο καθηγητής και ιστορικός τέχνης Μάνος Στεφανίδης ο οποίος επιμελείται την έκθεση γράφει, μεταξύ άλλων, στο Docville: «Ο Φαεινός εκπροσωπεί μαζί με τη γενιά του ’50 κι όλους αυτούς τους σημαντικούς πλην παραγνωρισμένους δημιουργούς που εμφανίστηκαν ανάμεσα, ας πούμε, στον Τσαρούχη ή τον Μόραλη, όπως ο Λευτέρης Κανακάκις ή ο Μάκης Θεοφυλακτόπουλος, αλλά και τους μαθητές του Κανιάρη ή Τσόκλη, όπως ο Λαζόγκας ή ο Νίκος Αλεξίου».

Ο Γιάνης Βαρουφάκης, καθηγητής Οικονομικής Θεωρίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και γραμματέας του ΜέΡΑ25, μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τον τρόπο που ο καπιταλισμός δολοφονήθηκε «από κάτι πολύ χειρότερο που πήρε τη θέση του», όπως λέει χαρακτηριστικά για την τεχνοφεουδαρχία. Αφορμή για τη συζήτηση είναι το βιβλίο του «Μιλώντας στον πατέρα μου – Μια εισαγωγή στην τεχνοφεουδαρχία» (εκδόσεις Πατάκη).

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δηλώσω κι εγώ πως με κέρδισε ο τύπος αυτός με την τέχνη του» γράφει μεταξύ άλλων ο Αντώνης Μποσκοΐτης για τα νέα τραγούδια του ΛΕΞ που κυκλοφόρησαν πριν από λίγες μέρες.

Η Κατερίνα Αγγελιδάκη γράφει για το fundraising δείπνο στη Νέα Υόρκη ανάμεσα στις ελληνικές αρχαιότητες που διοργάνωσε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης στο Μητροπολιτικό Μουσείο (ΜΕΤ). 

Με αφορμή την επέτειο των ογδόντα χρόνων από τα Δεκεμβριανά η Έμυ Ντούρου σταχυολογεί γραπτές μαρτυρίες έξι σημαντικών προσωπικοτήτων του 20ού αιώνα.

Βιογραφία ρίχνει φως στην προσωπικότητα της Πάμελα Τσόρτσιλ Χάριμαν, της νύφης του Ουίνστον Τσόρτσιλ η οποία ήταν κατάσκοπος και έχει καταγραφεί ως το κρυφό όπλο του. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Η Κάτια Δανδουλάκη πρωταγωνιστεί στο θρίλερ μυστηρίου «Ο αόρατος επισκέπτης», μια σφιχτοδεμένη παράσταση που παραμένει συμβατική. Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση. 

«Η ερμηνεία του Χιου Γκραντ είναι ένας πολύ καλός λόγος για να δείτε το “Heretic”» αναφέρει ο Κωνσταντίνος Καιμάκης στην κριτική του για το θρίλερ των Σκοτ Μπεκ και Μπράιαν Γουντς. 

«Να θέσει την επανάσταση στην υπηρεσία της ποίησης θέλησε ο Γάλλος θεωρητικός του μαρξισμού, συγγραφέας και κινηματογραφικός παραγωγός, αντιστρέφοντας το πρόγραμμα/πρόταγμα του Αντρέ Μπρετόν και των υπερρεαλιστών “Να θέσουμε την ποίηση στην υπηρεσία της επανάστασης”». Ο Γιώργος-Ικαρος Μπαμπασάκης γράφει για τον Γκυ Ντεμπόρ με αφορμή την 30ή επέτειο από την εκδημία του. 

Το «Μάρκος ο Συριανός» που επιμελήθηκαν ο Γιώργος Θανόπουλος και ο Διονύσης Μανιάτης είναι το νέο βιβλίο για τον Μάρκο Βαμβακάρη που φωτίζει το έργο του μέσα από πρωτότυπο υλικό το οποίο προέρχεται από το αρχείο της οικογένειας. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης το προτείνει. 

Ο μπασίστας των Planet of Zeus Γιάννης Βράζος έκανε μια εκ βαθέων συζήτηση με τον Γιάννη Πούλλο με αφορμή την κυκλοφορία του «Afterlife» και την περιοδεία που ξεκινά στις 7 Δεκεμβρίου από την Αθήνα.

Όταν ο Νίκος Κούνδουρος συνάντησε τον Ζαν-Λικ Γκοντάρ σ’ ένα ελευθεριακό πριβέ πάρτι στο Παρίσι του Μάη του ’68. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης καταγράφει την ιστορία όπως του την αφηγήθηκε ο Νίκος Κούνδουρος πριν από χρόνια. 

Με σημαντικούς special guests διοργανώνεται για όγδοη χρονιά το AthensCon, το πιο σημαντικό γεγονός της ποπ κουλτούρας στην Ελλάδα. Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.

Ετικέτες

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter