Η Μισέλ Φάιφερ σε αποκλειστική συνέντευξη της στο Documento και τον Κωνσταντίνο Καϊμάκη μιλά για την εμπειρία της συμμετοχής της στο νέο μπλοκμπάστερ της Marvel «Ο Ant-man και η Σφήκα».
Η Ιόλη Ανδρεάδη, σκηνοθέτιδα και μεταφράστρια του «Ίωνα» του Ευριπίδη που θα παρουσιαστεί στο Μανχάταν την άνοιξη του 2019 σε συνέντευξη της στον Παναγιώτη Φρούντζο υπογραμμίζει τις προκλήσεις της παράστασης.
Ο εικαστικός Πέτρος Ζουμπουλάκης με αφορμή την αναδρομική του έκθεση «Πορτρέτα σε βάθος χρόνου» που πραγματοποιείται αυτή την εποχή στην Τήνο, μιλάει στην Αφροδίτη Ερμίδη για τη ζωή και την τέχνη του.
Τα μέλη της ομάδας Political Stencil μιλούν στην Ηλέκτρα Ζαργάνη για το φημισμένο γκράφιτι τους στην Πάτρα που είναι αφιερωμένο στον Θανάση Βέγγο.
Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη τους εμφάνιση (1988) και επτά από την τελευταία τους (2011), οι Iron Maiden επιστρέφουν στη χώρα μας ξυπνώντας μνήμες από το παρελθόν τις οποίες καταγράφει ο Γιάννης Πούλλος.
Κραυγή αγωνίας από τους εναπομείναντες μουσικούς της καταξιωμένης Καμεράτας για το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί και οδηγεί την ορχήστρα σε αργό θάνατο. Στο ρεπορτάζ η Ηλέκτρα Ζαργάνη.
Για τη στήλη «Καλοκαιρινές ιστορίες» η ηθοποιός Βένια Σταματιάδη γράφει για την αγαπημένη της Σαμοθράκη και το ταξίδι της στο νησί του βορρά το καλοκαίρι του 2011.
Ένα από τα πιο κλισέ σύμβολα του ελληνικού καλοκαιριού είναι οι αμέτρητες παραστάσεις έργων του Αριστοφάνη. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης εξηγεί γιατί βγάζει σπυράκια κάθε φορά που ακούει το όνομα του παρεξηγημένου αρχαίου ποιητή.