«Δεν έχει νόημα να κάνω πράγματα για τον εαυτό μου. Και τα μπουλβάρ μου έπαιξα, και τα μιούζικαλ, και τα μεγάλα δραματικά ξένα έργα. Τώρα είμαι για την Ελλάδα, για πράγματα που όχι μόνο κάνουν περήφανους τους Έλληνες, αλλά τους θυμίζουν και τα λάθη τους» είπε η Μιμή Ντενίση στη συζήτηση που είχε με τον Αντώνη Μποσκοΐτη, τον οποίο υποδέχτηκε στο σπίτι της στον Θεολόγο. Η κυρία του θεάτρου- ηθοποιός, μεταφράστρια και παραγωγός- αποκαλύπτει το νέο της πρότζεκτ την σειρά «Madre» για την ιστορία των Εβραίων της Θεσσαλονίκης.
Από τον περασμένο Ιούλιο υπάλληλοι ιδιωτικής εταιρείας έχουν αναλάβει καθήκοντα στα ταμεία και στον έλεγχο εισόδου των επισκεπτών της Ακρόπολης. Δύο μήνες μετά επικρατούν ασάφεια και κενά στον έλεγχο και στη φύλαξη του μνημείου. Ρεπορτάζ της Κατερίνας Αγγελιδάκη.
Το πρώτο υβρίδιο κόμικς-μιούζικαλ στην ιστορία του κινηματογράφου είναι γεγονός. Ο λόγος για το «Joker: Folie a deux», το σίκουελ του «Joker» του Τοντ Φίλιπς. Ο Χοακίν Φίνιξ μας λύνει όλες τις απορίες. Επιμέλεια του Κωνσταντίνου Καϊμάκη.
Στις τεράστιες ανεπάρκειες των πέντε μουσείων που έγιναν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ήρθαν κι έδεσαν οι νέοι οργανισμοί λειτουργίας που τα μετατρέπουν σε μηχανές αναζήτησης χρημάτων. Ρεπορτάζ της Κατερίνας Αγγελιδάκη.
«Ολύμπιον, νέα εποχή, νέα καθίσματα» ήταν το μότο της παρουσίασης των σημαντικών παρεμβάσεων που έγιναν στο εμβληματικό τοπόσημο της πλατείας Αριστοτέλους, την αλλαγή καθισμάτων και τις υποδομές προσβασιμότητας. Η Χρυσούλα Παπαΐωάννου πήγε στη Θεσσαλονίκη και μεταφέρει τις πρώτες εικόνες από τις αλλαγές στις αίθουσες «Ολύμπιον» και «Παύλος Ζάννας».
«Για όλους εμάς που μεγαλώσαμε με το βινύλιο, το σελιλόιντ, και το χαρτί, η επάνοδος, από πέρυσι, του Φεστιβάλ Βιβλίου, στο Πεδίον του Άρεως, είναι ένα από πιο ευπρόσδεκτα γεγονότα των τελευταίων ετών» αναφέρει ο Γιώργος Ικαρος Μπαμπασάκης στο άρθρο του για τη μεγάλη γιορτή του βιβλίου.
Από το 1945 έως το 1975 εκατοντάδες φυματικοί πέθαναν στο νοσοκομείο Σωτηρία και κανείς δεν τους αναζήτησε. Αυτό είναι το θέμα του ντοκιμαντέρ «Αζήτητοι» της Μαριάννας Οικονόμου, το οποίο βγαίνει στις αίθουσες λίγους μήνες μετά από την προβολή του στο 26ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, όπου απέσπασε το Βραβείο Κοινού. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Ο Ηρακλής Λογοθέτης στην κριτική του για την Ευριπίδειας «Ιφιγένεια εν Αυλίδι» που σκηνοθέτησε ο διεθνούς φήμης Τιμοφέι Κουλιάμπιν γράφει «Δε θα κρίνω τους καλούς ηθοποιούς που διεκπεραίωσαν τους ρόλους τους σύμφωνα με τις οδηγίες που είχαν λάβει, γιατί θεωρώ ότι θυσιάστηκαν άδικα στον βωμό της ματαιοδοξίας του σκηνοθέτη».
Η Ειρήνη Δρίβα βρέθηκε ένα απόγευμα στην πρόβα της παράστασης ο «Πουπουλένιος» σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και μεταφέρει τις εντυπώσεις της.
Την περασμένη Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου έφυγε από τη ζωή ο λαϊκός τραγουδιστής Κώστας Καρουσάκης σε ηλικία 80 ετών. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης υπενθυμίζει την ιστορία της φιλίας του τραγουδιστή με την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου, η οποία ξεψύχισε στα χέρια του.
Ο Ντιντιέ Εριμπόν στοχάζεται πάνω στο γήρας και τον θάνατο αφηγούμενος τις τελευταίες ημέρες της μητέρας του στο βιβλίο του «Η ζωή, τα γηρατειά και ο θάνατος μιας γυναίκας του λαού» (εκδ. Νήσος, μτφρ. Γ. Στεφάνου). Η Έμυ Ντούρου το ξεχωρίζει από τις πρόσφατες κυκλοφορίες.
«Μετά το φιάσκο με τα Οσκαρ ο υφυπουργός Σύγχρονου Πολιτισμού έχει ανάγκη από νέο προφίλ. Κι αυτό χρειάζεται έργο. Πράξεις κι όχι λόγια. Μόνο που στην περίπτωση του, ούτε λόγια δεν ακούμε από το στόμα του. Ούτε στη συνέντευξη Τύπου του Εθνικού θεάτρου είχε κάτι να πει, πέρα από το «έν οίδα, ότι ουδέν οίδα»», γράφει η Χρυσούλα Παπαϊωάννου.
Διαβάστε επίσης
Ομόφωνα αθώος ο Γιάννος Παπαντωνίου για τις μίζες, ενάντια στην εισαγγελική πρόταση
Πολάκης για κυβέρνηση Μητσοτάκη: Πάτε για βραβείο Γκίνες «υπερτιμολόγησης και μίζας»
Σοκαριστικό βίντεο: Ισραηλινοί πετούν νεκρούς Παλαιστίνιους από ταράτσα στη Δυτική Όχθη
ΣΕΑ: Μαύρη κηλίδα στην ιστορία του Βυζαντινού & Χριστιανικού Μουσείου η γαμήλια δεξίωση
«Συγγνώμη» και παραίτηση από Ακρίτα για τον «γιο της πλύστρας» – Δεν την έκανε αποδεκτή ο Παππάς