– Casus belli η πορεία του Σαββίδη προς την απόκτηση του τηλεοπτικού σταθμού MEGA. Η κόντρα με τον Μητσοτάκη και τους Μαρινάκη, Αλαφούζο. Το ενδεχόμενο εισόδου ενός νέου παίκτη στο μιντιακό πάζλ, πυροδοτεί νέα σφοδρή σύγκρουση συμφερόντων με πολιτικές προεκτάσεις.
Όλο το παρασκήνιο για την πώληση της ΣΕΚΑΠ στον Ιβάν Σαββίδη. Ο εμφύλιος στη ΝΔ και η οργή των γαλάζιων βουλευτών της Βορείου Ελλάδος για τον Κυριάκο. Ο μεγάλος έρωτας Σαββίδη – ΠΑΟΚ.
–Αποκάλυψη: Ποιοι και πώς μεθοδεύουν το ακαταδίωκτο των τραπεζιτών. Μπροστά σε νομοθέτημα που οδηγεί σε συνταγματική εκτροπή, θέτουν υπουργοί της κυβέρνησης την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, στο όνομα της «απαίτησης των θεσμών».
–Οι προσδοκίες για το πρωθυπουργικό ταξίδι στην Κίνα. Η ανάπτυξη των εμπορικών σχέσεων με τον ασιατικό γίγαντα και οι υψηλές συναντήσεις Τσίπρα στο Πεκίνο.
-Γαλλία: Το τριπλό διακύβευμα των προεδρικών εκλογών. Μιλούν στο Documento, ο Γιώργος Πρεβελάκης, καθηγητής στο Paris I της Σορβόνης, ο Δημοσθένης Δαββέτας, καθηγητής της Ιστορίας της Τέχνης στο παρισινό IESA και η Πάολα Ντίελ, καθηγήτρια πολιτικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο Χούμπολτ του Βερολίνου.
–Μεταλλαγμένα: Πειραματόζωα οι καταναλωτές για χάρη της Monsanto. Συνέντευξη με τον Γάλλο καθηγητή Ζιλ Ερίκ Σεραλινί που έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος του κολοσσού της βιοτεχνολογίας.
–Ο Παύλος Τσίμας στο Co-Media Dell’ Arte: Συνάδελφε, αυτοί που έμπλεξες, μέχρι μουστάκι σ΄έβαλαν να ξυρίσεις.
To HOTDOC
Ένα μοναδικό αφιέρωμα του HOTDOC στην τέχνη της παραπλάνησης, της αλλοίωσης της ειδησεογραφίας και της κατασκευής ηγετών. Από την αφαίρεση, με τους «εχθρούς» να εξαφανίζονται από ιστορικές φωτογραφίες, ως τη σύνθεση, με την προσθήκη προσώπων, η δύναμη της εικόνας είναι τεράστια.
Η αξία της έχει αποτιμηθεί σε τουλάχιστον χίλιες λέξεις. Οι τεχνικές αλλοίωσής της, γνωστές από την εποχή που εφευρέθηκε η αποτύπωση του στιγμιαίου κάδρου σε μια επιφάνεια, παράγουν ισάριθμα ψέματα, διαμορφώνοντας απόψεις και συνειδήσεις, χτίζοντας προφίλ ηγετών και στήνοντας καριέρες καλλιτεχνών.
Το Docville
Πενήντα χρόνια μετά από την πρώτη κυκλοφορία, το θρυλικό άλμπουμ των «Σκαθαριών» «Sgt. Pepper’s Lonely Hearts Club Band» επανακυκλοφορεί σε πολυτελές box set. Αφιέρωμα στο όγδοο «θεματικό» άλμπουμ των Beatles – και πρώτο άλμπουμ τους που κυκλοφόρησε ταυτόχρονα σε όλο τον κόσμο- που για πολλούς κριτικούς παραμένει το κορυφαίο ροκ άλμπουμ που ηχογραφήθηκε ποτέ, ενώ αποτελεί τομή στη μουσική, τη μόδα, την ποπ κουλτούρα, ακόμη και στη χρήση των ναρκωτικών(!).
O συγγραφέας και διευθυντής του σάιτ ogdoo.gr Κώστας Μπαλαχούτης μιλά στο Documento για τον Μιχάλη Μενιδιάτη και την εποχή του, με αφορμή το βιβλίο «Μιχάλης Μενιδιάτης – Πετραδάκι… πετραδάκι… έως την κορυφή». Ο συγγραφέας αναφέρει για τον Μενιδιάτη ότι «επέβαλλε τον σεβασμό επειδή τον απέδιδε και ο ίδιος» και θυμάται χαρακτηριστικά πως «όταν έλεγε το όνομα “Καλδάρας” μόνο που δεν σηκωνόταν όρθιος. Τον ίδιο σεβασμό έτρεφε και για τον Ακη Πάνου».
Η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση αντιμετωπίζει την Αθήνα σαν χωνευτήρι καλλιτεχνικών ευαισθησιών. Και την επόμενη εβδομάδα η Στέγη, η πλατεία Ομονοίας, η πλατεία Συντάγματος, το λιμάνι του Πειραιά και η Δραπετσώνα μεταμορφώνονται από Διεθνείς και Ελληνες επιδραστικούς καλλιτέχνες, με αφορμή την ολοκλήρωση του εικαστικού γεγονότος της άνοιξης, του 4ου Fast Forward Festival.
Ο Σουηδός συγγραφέας Γενς Λαπίντους με αφορμή την επίσκεψή του στην Αθήνα μιλά αποκλειστικά στο «Documento» για τη λογοτεχνία της χώρας του, τα θέματα που τον εμπνέουν, την αργκό του περιθωρίου που χρησιμοποιεί στα έργα του, ενώ υποστηρίζει πως «βλέπω το έγκλημα από την πλευρά του εγκληματία». Όσον αφορά τη δική του εκδοχή για την άνθιση της Σκανδιναβικής Αστυνομικής Λογοτεχνίας θεωρεί πως όταν βίαιες ιστορίες για φόνους και εγκλήματα, εξελίσσονται σε μία ήρεμη και ασφαλή χώρα – όπως είναι η Σουηδία για παράδειγμα- γίνονται πιο συναρπαστικές για τον αναγνώστη. «Είναι η αντίθεση που συναρπάζει», λέει χαρακτηριστικά.
Ο σκηνοθέτης Θάνος Παπακωνσταντίνου ολοκληρώνει το «Carnage», τη βασισμένη στην «Ορέστεια» τριλογία του, με το «Colossus» και προωθεί το θέατρο της τελετουργίας και της βαθιάς εικαστικότητας σε υψηλά επίπεδα. Ο σκηνοθέτης συνδέει την αισχυλική