Με τη δυναμική συμμετοχή της Λουξ πραγματοποιήθηκε και φέτος το 10ο επετειακό Sympossio Greek Gourmet Touring, ο καταξιωμένος θεσμός για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος εντός και εκτός συνόρων, με το διοργανωτή Όμιλο Aldemar Resorts, να εστιάζει στη φετινή έκδοση στα δύο χαρακτηριστικά «συστατικά» της Ελλάδας, «το Λάδι & το Κρασί».
Η Λουξ, προσφέροντας αναψυκτικά και χυμούς με αμιγώς ελληνική ταυτότητα, αποτελεί σημαντικό πρεσβευτή των ελληνικών προϊόντων και της ελληνικής παράδοσης, τόσο στην εγχώρια όσο και στις διεθνείς αγορές. Έτσι, ως συντελεστής του Sympossio Greek Touring, που διοργανώθηκε για 10η συνεχή χρονιά, η ελληνική βιομηχανία συνέβαλε για ακόμη μια φορά στο ξεχωριστό εγχείρημα της ανάδειξης της ελληνικής γαστρονομίας, που επιτυγχάνεται μέσα από συνέργειες και συμπράξεις με Έλληνες παραγωγούς, τουριστικούς και εμπορικούς επιχειρηματίες και θεσμικά όργανα.
Ειδικότερα, με τη συμμετοχή της εταιρείας στον καθιερωμένο θεσμό συνδέθηκε η προβολή της νέας σειράς καινοτόμων προϊόντων λουξ plus ‘n light μέσω μιας σειράς διαδραστικών εκδηλώσεων που πραγματοποιήθηκαν ανά την Ευρώπη σε διάστημα 3 μηνών. Στο πλαίσιο αυτών των εκδηλώσεων, η Λουξ είχε έντονη παρουσία με τα ολιγοθερμιδικά plus ‘n light αναψυκτικά της σε πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως η Βαρσοβία,η Γκντίνια, το Πόζναν, το Βερολίνο, η Λειψία, το Αννόβερο, το Μιλάνο, η Πίζα, το Τορίνο, η Γένοβα, η Βιτσέντζε, το Κατοβίτσε, η Νάπολη, η Μπρατισλάβα και η Πράγα. Παράλληλα, οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν και τον Μάρτιο στο Δουβλίνο, στο Εδιμβούργο, στο Κίεβο, στο Μάντσεστερ, στο Λονδίνο, στο Μπρασόβ, στο Παρίσι, στη Λιλ και στη Ντοβίλ.
Η Λουξ, με πίστη στην ποιότητα και την καινοτομία των προϊόντων της, συμβάλλει με κάθε ευκαιρία στην ανάδειξη του brand «Ελλάδα», ξεπερνώντας τα σύνορα και διαδίδοντας πτυχές του ελληνικού πολιτισμού, όπως τη γαστρονομία, την ελληνική παραγωγικότητα και την επιχειρηματικότητα.