Η Lidl Ελλάς προχωρά σε νέες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της

Η Lidl Ελλάς προχωρά σε νέες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων της

Θέτει σε προτεραιότητα την αναβάθμιση του δικτύου της με στόχο τη συνεχή βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των καταναλωτών. 

Με προσήλωση στο πλάνο εκσυγχρονισμού του δικτύου της, η Lidl Ελλάς εγκαινίασε υπερσύγχρονα καταστήματα στις περιοχές του Ρέντη, επί της Λεωφόρου Πειραιώς 161-165 & Φλέμινγκ, στη Χανιόπορτα Ηρακλείου Κρήτης, στη νέα πλέον διεύθυνση επί της οδού Αρχιεπισκόπου Μακαρίου 2, καθώς και στη Λευκάδα, με την επέκταση του καταστήματος που βρίσκεται στο 2ο χλμ της επαρχιακής οδού Λευκάδας-Νυδρίου. 

Η επένδυση εκσυγχρονισμού για τα συγκεκριμένα καταστήματα ξεπερνά συνολικά τα 10,6 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

  • αισθητική αναβάθμιση του χώρου πώλησης για πιο άνετες αγορές
  • βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης 
  • εύκολη και δωρεάν στάθμευση για όλους τους πελάτες 
  • ακόμα περισσότερα σημεία παρουσίασης προϊόντων 
  • λειτουργικό περιβάλλον για τους εργαζομένους στα καταστήματα 

Στο πλαίσιο της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης των καταναλωτών, η εταιρεία επέκτεινε τον χώρο πώλησης σε όλα τα εκσυγχρονισμένα καταστήματά της, φτάνοντας τα 1.303 τ.μ. στο κατάστημα του Ρέντη, τα 1.281 τ.μ. στη Χανιόπορτα και τα 1.260 τ.μ. στο κατάστημά της στη Λευκάδα.

Με στόχο τη δημιουργία ενός ελκυστικού περιβάλλοντος αγορών, η Lidl Ελλάς επανασχεδιάζει τα καταστήματά της με στόχο να παρέχει μία σύγχρονη και άνετη εμπειρία εξυπηρέτησης, καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών πελατών. 

Παράλληλα, με στόχο την ανάδειξη της εντοπιότητας, η Lidl Ελλάς εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα της με υψηλής ποιότητας ελληνικά προϊόντα. Δίνοντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε γνωστά εμπορικά σήματα και βραβευμένα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η εταιρεία παραμένει πιστή στην ποιοτική της δέσμευση, εξασφαλίζοντας χαμηλές τιμές, φρεσκάδα και ποιότητα.

Η ομάδα των καταστημάτων της Lidl Ελλάς, γεμάτη ενθουσιασμό και πάθος για εξυπηρέτηση, είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών, κάνοντας τα ψώνια μία ξεχωριστή εμπειρία.  

Documento Newsletter