H Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης επιβραβεύουν την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα

H Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης επιβραβεύουν την κοινωνική καινοτομία και επιχειρηματικότητα

Ολοκληρώθηκε ο 3ος μαραθώνιος ανάπτυξης λύσεων και εφαρμογών “Social Hackathon” με νικήτρια ομάδα τη “Life Pulse”, ενώ για πρώτη φορά απονεμήθηκαν βραβεία σε όλους τους συμμετέχοντες για τις καινοτόμες ιδέες τους.

Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Ηyatt Regency Thessaloniki ο μεγάλος τελικός της τρίτης δράσης ανοιχτής καινοτομίας “Social Hackathon” που διοργανώνεται από τη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, με την τεχνολογική και οργανωτική υποστήριξη της εταιρείας καινοτομίας Crowdpolicy, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ολοκληρώνοντας ένα δυνατό ταξίδι καινοτομίας. Την εκδήλωση παρουσίασε ο δημοφιλής ηθοποιός, σεναριογράφος και συνοδοιπόρος της Lidl Ελλάς, Γιώργος Καπουτζίδης, παρουσία θεσμικών φορέων και εκπροσώπων των Μέσων Ενημέρωσης. 

Μετά από ένα πεντάμηνο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης, οι 5 ομάδες που διακρίθηκαν τον Μάιο του 2023 παρουσίασαν τις ιδέες τους, αποσπώντας θερμά συγχαρητήρια από το κοινό. Για πρώτη φορά στον θεσμό απονεμήθηκαν βραβεία και στις 5 ομάδες, ανταμείβοντας την εντυπωσιακή εξέλιξή τους κατά τη διάρκεια του Social Innovation Lab. Συγκεκριμένα, οι ομάδες που αναδείχθηκαν με σειρά κατάταξης είναι οι: 

  • Life Pulse των Παναγιώτη Καραδαγλή, Θωμά Πατσάνη και Δημήτρη Ποζαρίτη, η οποία κέρδισε το μεγάλο έπαθλο των 40.000€ για την επικοινωνιακή υποστήριξη και προώθηση της ιδέας της από τη Lidl Ελλάς, τη δυνατότητα πρακτικής εφαρμογής της ιδέας της στην εταιρεία, καθώς και 5.000€ από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης. H “Life Pulse”, παρουσίασε στο κοινό μια καινοτόμο ψηφιακή εφαρμογή για κινητά, η οποία στοχεύει στον εξορθολογισμό των διαδικασιών εθελοντικής αιμοδοσίας στην Ελλάδα. Δημιουργώντας το προφίλ τους, οι χρήστες καθορίζουν την ομάδα αίματός τους και την τοποθεσία τους και επιλέγουν την ακτίνα εντός της οποίας θέλουν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις από νοσοκομεία ή τράπεζες αίματος που έχουν ανάγκη αιμοδοσίας.
  • Job Rider των Αλέξανδρου Καζαντζίδη, Άκη Μαλαμίδη και Μαρίνου Ζαγκότση, με χρηματικό έπαθλο αξίας 3.000€ από τη Lidl Ελλάς για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας που προτείνει εναλλακτικούς και φιλικούς προς το περιβάλλον τρόπους για τη μετακίνησή μας προς τον χώρο εργασίας. 
  • Medical Hub των Κωνσταντίνου Τζελέπη και Μαρίας Κουτσίκου, με χρηματικό έπαθλο αξίας 2.000€ από τη Lidl Ελλάς για τη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία παρέχει στους πολίτες αποτελεσματική καθοδήγηση στις υπηρεσίες υγείας της χώρας, εξασφαλίζοντας ίση πρόσβαση σε αυτές.
  • Aviato του Σπύρου Χατζηαργυρού, με χρηματικό έπαθλο 1.000€ από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και συμμετοχή σε χρηματοδοτούμενο πρόγραμμα επιχειρηματικής επιτάχυνσης της Crowdpolicy, για τη δημιουργία εξατομικευμένου ψηφιακού οδηγού διατροφής, υγείας και ευεξίας.
  • tinyTerrain των Γρηγόρη Γκόγκα, Κωνσταντίνου Ρουμπά, Κωστή Χανή και Χρήστου Παπαδόπουλου, με χρηματικό έπαθλο αξίας 1.000€ από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης για τη δημιουργία εφαρμογής, η οποία μέσα από την παιχνιδοποίηση εκπαιδεύει μαθητές και εργαζομένους για την υγεία και την ασφάλεια στο σχολείο και στην εργασία.

«Επιδιώκουμε μέσα από τη συλλογική προσπάθεια να συνδέσουμε την επιχειρηματική καινοτομία με την καθημερινότητα που βιώνουμε όλες και όλοι. Κυρίως, όμως, να δούμε το σήμερα και το αύριο του πλανήτη μας μέσα από μια πρακτική ματιά, που θα φέρει στο προσκήνιο μια βιώσιμη προοπτική», ανέφερε ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς, καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες. 

«Ο 3ος μαραθώνιος ανοιχτής καινοτομίας, Social Hackathon, μας γεμίζει με υπερηφάνεια αλλά και ικανοποίηση. Μέσα από αυτήν τη δράση αποδεικνύουμε στην πράξη πως στεκόμαστε δίπλα σε κάθε προσπάθεια που μπορεί να εγγυηθεί το κοινό, βιώσιμο μέλλον μας, στηρίζοντας πρωτοβουλίες που αναζωογονούν την κοινωνία, ενδυναμώνουν τους συμπολίτες μας και δημιουργούν απόθεμα οφέλους για τις επόμενες γενιές», είπε χαρακτηριστικά η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

Η Εύη Λαζού-Λασκαρίδη, Πρόεδρος του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, ανέφερε: «Οι πέντε ομάδες που διακρίθηκαν είναι για όλους μας πηγή έμπνευσης. Μας θυμίζουν την αξία της προσπάθειας, της σκληρής δουλειάς, της συνεργασίας και της ευγενικής άμιλλας. Μας θυμίζουν πως οι νέες γενιές δεν είναι μόνο εξοικειωμένες με την τεχνολογία, αλλά και έτοιμες να την αξιοποιήσουν για το κοινό καλό. Οι εξαιρετικές ιδέες τους αποδεικνύουν πως η επιδίωξη για έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, δε μένει στη θεωρία, αλλά οδηγεί σε εφαρμόσιμες λύσεις σε πραγματικά προβλήματα».

Η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, δήλωσε: «Οι ομάδες που συμμετείχαν στο Social Hackathon έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για το κοινό καλό. Συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα και την καινοτομία με την αγάπη για τον συνάνθρωπο, εμπνεύστηκαν εφαρμόσιμες λύσεις σε καίρια ζητήματα της καθημερινότητας». 

Την οπτικοακουστική κάλυψη του τελικού, καθώς και την τεκμηρίωση του Social Hackathon στο σύνολό του, ανέλαβε η εταιρεία παραγωγής Dotmov.

Περισσότερες πληροφορίες για τη δράση θα βρείτε στο https://corporate.lidl-hellas.gr/social-hackathon

Documento Newsletter