Η Lidl Ελλάς επενδύει 500.000 ευρώ στην καμπάνια «Plastic Free Santorini»

Η Lidl Ελλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 500.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας «Plastic Free Santorini», όπως ανακοινώθηκε την Κυριακή 14 Ιουνίου στην κοινή συνέντευξη τύπου με τον Υπουργό Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη και το Δήμαρχο Σαντορίνης κ. Αντώνη Σιγάλα που έλαβε χώρα στη Σαντορίνη.

«Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη επιχειρηματικότητα, είναι ένας από τους πνεύμονες της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας. Το μήνυμά μας «Plastic Free Santorini», είναι καθαρό και δυνατό: Να προστατέψουμε το περιβάλλον. Αλλά και να στηρίξουμε τον Ελληνικό τουρισμό, το Ελληνικό Καλοκαίρι 2020, σε μια πραγματικά κρίσιμη συγκυρία. Πρόθεσή μας είναι να μειώσουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού και τη χρήση των πλαστικών ειδών μιας χρήσης. Να ανακυκλώνουμε. Να σκεφτόμαστε με όρους κυκλικής οικονομίας. Να προστατεύουμε τις ακτές και τις θάλασσές μας» δήλωσε σχετικά ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Η καμπάνια «Plastic Free Santorini», είναι μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Τουρισμού, του Δήμου Σαντορίνης και της Lidl Ελλάς, που έχει ως στόχο την ανακήρυξη της Σαντορίνης, ως ενός νησιού με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες, αλλά και διαχρονικό συμβολισμό και ξεδιπλώνεται ως μια πρωτότυπη, εναλλακτική τουριστική καμπάνια που είναι ταυτόχρονα παγκόσμιο μήνυμα βιώσιμης ανάπτυξης για το ίδιο το νησί αλλά και τη χώρα μας.

Σε πρώτη φάση, η καμπάνια περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο, ενώ σε δεύτερη φάση θα περάσει στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο νησί, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.

Η Lidl Ελλάς στέκεται δίπλα στις πρωτοβουλίες της Ελληνικής Κυβέρνησης που δυναμώνουν την προοπτική του τόπου μας για ένα καλύτερο αύριο.