Διευρύνει συνεχώς την γκάμα της μέσα από μακροχρόνιες, επωφελείς και επιχειρηματικά υγιείς συνεργασίες με περισσότερους από 400 Έλληνες προμηθευτές, με το 60% του τζίρου της να προέρχεται από τα δικά τους προϊόντα.
Από την Τετάρτη 22 έως την Παρασκευή 24 Μαρτίου, εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης μαζί με στελέχη της Lidl Ελλάς επισκέφθηκαν στρατηγικούς συνεργάτες της εταιρείας στην Κρήτη σε ένα ξεχωριστό βιωματικό ταξίδι. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στις εγκαταστάσεις των συνεργατών της Lidl Ελλάς, να απολαύσουν τα προϊόντα τους, αλλά και τις ιδιαίτερες γεύσεις και τα αρώματα τoυ νησιού.
Το δημοσιογραφικό ταξίδι ξεκίνησε από τα Χανιά και την εταιρεία Agrocreta, όπου οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το ελληνικό αβοκάντο και τις ιδιαίτερες ποικιλίες του, αλλά και να περιηγηθούν στις καλλιεργήσιμες εκτάσεις του ιδιαίτερου αυτού καρπού και άλλων εσπεριδοειδών.
Επόμενος σταθμός οι εγκαταστάσεις της Kreta Food, όπου συσκευάζεται το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο Π.Γ.Ε. Χανιά «Νώμα». Οι εκπρόσωποι των Μέσων ξεναγήθηκαν στους χώρους αποθήκευσης και συσκευασίας και ενημερώθηκαν σχετικά με τις υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας που τηρούνται καθόλη την παραγωγική διαδικασία.
Τρίτος και τελευταίος σταθμός του ταξιδιού η αρτοποιία Τσατσάκης, εδώ όπου παρασκευάζονται μερικά από τα πιο εμβληματικά προϊόντα της κρητικής διατροφής, όπως παξιμάδια, κριθαροκουλουρίτσες και κριτσίνια, τα οποία διατίθενται στα καταστήματα της Lidl Ελλάς με την ιδιωτική ετικέτα «Χρυσός Μύλος» και «Νώμα». Οι συμμετέχοντες, τηρώντας όλα τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας, παρακολούθησαν όλα τα στάδια παρασκευής και ενημερώθηκαν για τη μακροχρόνια συνεργασία μεταξύ της εταιρείας και της Lidl Ελλάς.
«Η Κρήτη αποτελεί το αδιαμφισβήτητο λίκνο της μεσογειακής διατροφής. Εδώ η φιλοσοφία της ζωής είναι παντρεμένη με τη γη, τα αγαθά της οποίας έχουν εξέχουσα θέση στο οικογενειακό τραπέζι. Αυτά τα αγαθά, και πολλά άλλα από κάθε γωνιά της Ελλάδας, προσφέρουμε καθημερινά στους καταναλωτές μας χάρη στις μακροχρόνιες στρατηγικές συνεργασίες μας με τοπικούς παραγωγούς και προμηθευτές. Αναπτυσσόμαστε μαζί τους, προωθούμε και ενισχύουμε την προοπτική τους όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και πέρα από τα σύνορα, σε 30 χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η Lidl, συμπεριλαμβανομένων και των ΗΠΑ», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.
Στο πλαίσιο του ταξιδιού πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο αρχαιολογικό εύρημα στον υπόγειο χώρο στάθμευσης του καταστήματος Lidl στις Μεσαμπελιές Ηρακλείου, που ανακαλύφθηκε κατά την ανέγερση του καταστήματος και κατόπιν τεχνικής λύσης που εφαρμόστηκε με τη συνδρομή της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηρακλείου, διατηρήθηκε αυτούσιο, αναδείχθηκε και έκτοτε συντηρείται από τη Lidl Ελλάς. Η συνολική επένδυση για τη διατήρηση και ανάδειξη του αρχαιολογικού ευρήματος ξεπέρασε το μισό εκατ. ευρώ και αποτελεί έμπρακτη απόδειξη ότι η Lidl Ελλάς τιμά την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας, ενώ τα υπόλοιπα ευρήματα μεταφέρθηκαν στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου. Το δημοσιογραφικό ταξίδι ολοκληρώθηκε με περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού.
Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης, ποιότητας και προοπτικής. Η στήριξη της εταιρείας στον ελληνικό παραγωγικό κλάδο είναι καίρια, καθώς προτεραιότητά της αποτελεί η προώθηση των ελληνικών προϊόντων, τόσο στα ράφια των καταστημάτων της, αλλά και στο εξωτερικό, ενθαρρύνοντας πρακτικές επιχειρηματικής εξωστρέφειας.