Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ιδιωτικοποιεί μέσω ΚΤΕΛ τις συγκοινωνίες της Αθήνας

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη ιδιωτικοποιεί μέσω ΚΤΕΛ τις συγκοινωνίες της Αθήνας

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε στο νέο του διάγγελμα ότι αναμένεται να μπουν σε κίνηση νέα λεωφορεία, τα οποία θα προέρχονται από τα… ΚΤΕΛ.

Έπειτα από τις εκατοντάδες καταγγελίες περί μικρής συχνότητας δρομολογίων, δεδομένης της υγειονομικής κατάστασης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλησε να ανακοινώσει στο μήνυμά του την προσθήκη 100 νέων λεωφορείων, τα οποία θα μπουν σε κίνηση από τη μεθεπόμενη εβδομάδα, αλλά και άλλων 400 που θα τεθούν σε κίνηση έως το τέλος του 2020.

Η λεπτομέρεια την οποία δεν φανέρωσε ο πρωθυπουργός και φέρνει στο φως το documentonews.gr, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι πως τα νέα λεωφορεία που θα χρησιμοποιηθούν θα προέρχονται από τον στόλο των ΚΤΕΛ. Ουσιαστικά, το μεγάλο ζήτημα που έχει προκύψει με τα ΜΜΜ στην Αττική θα λυθεί μέσω (μερικής) ιδιωτικοποίησης, με την κυβέρνηση να βάζει στον… χορό τους ιδιώτες.

Αν και είχε στη διάθεσή της αρκετούς μήνες ώστε να ασχοληθεί ενδελεχώς με την υπόθεση των λεωφορείων στο λεκανοπέδιο και εν γένει με τα ΜΜΜ, η κυβέρνηση προτίμησε να αφήσει το θέμα στην τύχη του, βρίσκοντας λύση μέσω της πρακτικής των ιδιωτικοποιήσεων, που έχει αποδειχθεί πως αποτελεί «πανάκεια» για τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που ασπάζεται με ευλάβεια η ΝΔ.

Συγκεκριμένα, απευθυνόμενος προς τους πολίτες, σε μία νέα… ωδή προς την «ατομική ευθύνη», ο πρωθυπουργός ανέφερε χαρακτηριστικά ότι: 

«Στις συγκοινωνίες, ας πούμε. Παρά το γεγονός ότι από πέρυσι στην Αττική έχουν προστεθεί 250 λεωφορεία, αυτά δεν φάνηκαν αρκετά για να αποφύγουμε φαινόμενα συνωστισμού. Γι’ αυτό και θεσμοθετήσαμε τα κυλιόμενα ωράρια προσέλευσης στην εργασία.

Χρειαζόμαστε, όμως, περισσότερα οχήματα και συχνότερα δρομολόγια. Οι έκτακτοι καιροί επιβάλλουν έκτακτα μέτρα. Έτσι, από την μεθεπόμενη εβδομάδα 100 νέα λεωφορεία μπαίνουν σε κίνηση και άλλα 400 έως το τέλος του χρόνου».

Documento Newsletter