Η τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών για τον ΟΑΣΘ, η οποία πέρασε εκπρόθεσμα στο νομοσχέδιο του υπουργείο Δικαιοσύνης, δίνει στην κυβέρνηση τον απαραίτητο χρόνο για τη μεταβίβαση του Οργανισμού σε ιδιώτες.
Η τροπολογία τριάντα επτά σελίδων κατατέθηκε από τον Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Αχ. Καραμανλή, καταργεί την πρόβλεψη του Ν.4482/17, για την δημιουργία του ΑΣΥΘ και δίνει παράταση ζωής στον ΟΑΣΘ και στην σύμβαση που έχει με το ελληνικό δημόσιο, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2022.
Ουσιαστικά, μέσω αυτής της κίνησης, η κυβέρνηση προετοιμάζει το έδαφος για την πλήρη παραχώρηση των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης στα χέρια ιδιωτών. Κάτι που σημειώθηκε στη δήλωση των Σπίρτζη και Πέρκα, με τη Δώρα Αυγέρη, βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στη Β’ Θεσσαλονίκης και αναπληρώτρια Τομεάρχη Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), να σημειώνει με τη σειρά της:
«Η τροπολογία που πέρασε νύχτα, στο παρά πέντε, στοιβαγμένη σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης, δεν αποτελεί παρά τη χαριστική βολή της Κυβέρνησης στον δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Η εν λόγω τροπολογία αποτελεί προάγγελο των πλέον δυσμενών εξελίξεων για την πόλη και τους πολίτες της, παρότι το αρμόδιο υπουργείο δεν έχει μέχρι στιγμής παρουσιάσει το πλήρες σχέδιό του.
Φροντίζει, όμως, να φέρουν για λογαριασμό του τις κακές ειδήσεις στη Θεσσαλονίκη, οι δορυφόροι-αγγελιοφόροι του.
Σε ανακοίνωσή του, βουλευτής της ΝΔ στην Α΄ Θεσσαλονίκης αναφέρει: «Όποια απόφαση και να ληφθεί για το μέλλον του ΟΑΣΘ, η Κυβέρνηση πρέπει να μεριμνήσει να ”αποζημιωθούν” οι μέτοχοι ο οποίοι είδαν να χάνεται ”αλα Μαδούρο” η περιουσία τους».
Κοντολογίς, η εκπρόθεσμη και αιφνιδιαστική τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών, με την οποία παρατείνεται ο βίος του ΟΑΣΘ, δίνει απλά στην Κυβέρνηση τον χρόνο να οργανώσει καλύτερα το σχέδιό της για την πλήρη παράδοση των αστικών συγκοινωνιών σε χέρια ιδιωτών».