Η κρίση στα Όσκαρ συνεχίζεται

Η κρίση στα Όσκαρ συνεχίζεται

Νέες φωτιές άναψε η απόφαση της Ακαδημίας να παρουσιάσει 4 κατηγορίες βραβείων (Φωτογραφίας, Μοντάζ, Μικρού Μήκους Ταινία και Μακιγιάζ), εκτός της live τηλεοπτικής μετάδοσης των 91ων βραβείων Όσκαρ.

Η συγκεκριμένη απόφαση θεωρήθηκε ως άλλος ένας άστοχος χειρισμός που προστίθεται στην αλυσίδα των φετινών τραγικών επιλογών γύρω από την απονομή της 24ης Φεβρουαρίου. Αρχικά ήταν η ανακοίνωση που έκανε λόγω για απουσία κεντρικού παρουσιαστή μετά κι από την απόρριψη του Κέβιν Χαρτ. Στη συνέχεια το «κόψιμο» της live παρουσίασης των τριών από τα πέντε υποψήφιων τραγουδιών για να μαζευτεί ο χρόνος της τελετής (που θεωρήθηκε ότι κουράζει αρκετά τα τελευταία χρόνια) και τώρα αυτό, που βασίζεται στην ίδια λογική ώστε να γίνει ακόμη πιο φιλική στον τηλεθεατή η τηλεοπτική εικόνα της τελετής.

Οι αντιδράσεις όμως που ξέσπασαν μάλλον θα έχουν αποτέλεσμα όπως και στην περίπτωση των 5 τραγουδιών που τελικά βρήκαν τρόπο οι διοργανωτές να χωρέσουν στην φετινή τελετή. Ιδιαίτερα δηκτικό το σχόλιο του Σωματείου Αμερικάνων Διευθυντών Φωτογραφίας (ASC), έκανε λόγο για «ατυχή επιλογή καθώς δεν αναγνωρίζει τη συλλογική προσπάθεια του σκηνοθέτη, του διευθυντή φωτογραφίας, του μοντέρ και άλλων συντελεστών» ενώ θέση πήραν κι οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές (μεταξύ των οποίων οι Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, Αλφόνσο Κουαρόν, οι σεναριογράφοι του «A Quiet Place» Μπράιαν Γουντς και Σκοτ Μπεκ, ο διευθυντής φωτογραφίας Ριντ Ρομάνο κ.α.) που βγήκαν στα social media και αποδοκίμασαν την παραπάνω απόφαση. 

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής μάλιστα των φετινών βραβείων, ο σκηνοθέτης του ‘Ρόμα» Αλφόνσο Κουαρόν δήλωσε: «Σε όλη την ιστορία του σινεμά υπήρξαν αριστουργήματα που δεν είχαν ήχο, ιστορία, χρώμα, ηθοποιούς ή μουσική. Κανένα όμως χωρίς φωτογραφία ή μοντάζ».

Ετικέτες

Documento Newsletter