«Αν ξαναγεννιόμουν την ίδια ζωή θα ήθελα να κάνω». Η Κάτια Δανδουλάκη συνάντησε τον Αντώνη Μποσκοΐτη στο καμαρίνι της και του μίλησε για το θέατρο, την επαφή με το κοινό, το #Metoo αλλά και για την επιστροφή της στο αστυνομικό θρίλερ, με αφορμή την παράσταση «Ο αόρατος επισκέπτης» στην οποία πρωταγωνιστεί.
«Το περιτύλιγμα δυστυχώς παίζει μεγάλο ρόλο σήμερα. Το δικό μου περιτύλιγμα για όσους δεν με ξέρουν ως μουσικό και παραγωγό είναι ότι είμαι ένας tiktoker». Ο μουσικός και παραγωγός Μπομπ Κατσιώνης μιλάει στον Γιάννη Πούλλο για τη μουσική του διαδρομή και εξηγεί τους λόγους για τους οποίους το τελευταίο διάστημα έχει αναπτύξει έντονη δραστηριότητα στα social media.
Ο «Κόκκινος δάσκαλος» είναι το ντοκιμαντέρ του Στέλιου Χαραλαμπόπουλου για τον Νίκο Πλουμπίδη, το οποίο θα προβάλλεται στις αίθουσες από την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης γράφει για το φιλμ.
Ο κριτικός θεάτρου Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση «Φρανκενστάιν και Ελάιζα» (Θέατρο Πορεία), η οποία αποτελεί επαναδιατύπωση του μύθου της Μέρι Σέλεϊ στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.
Όταν οι Beatles κατέκτησαν τις ΗΠΑ. Η Κατερίνα Αγγελιδάκη περιγράφει το πρώτο ταξίδι των «σκαθαριών» στην Αμερική, όπως το αποτυπώνει η νέα ταινία «Beatles 64» σε παραγωγή Μάρτιν Σκορσέζε.
Διατελέσαμε –και ακόμη διατελούμε– θαμώνες του σκακιστικού καφενείου Πανελλήνιον ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1970, τότε που βρισκόταν στην οδό Κιάφας, πριν μεταφερθεί στην οδό Μαυρομιχάλη, όπου στεγάζεται και σήμερα». Ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης στη στήλη Καντράν γράφει για τις παρέες του σκακιού.
Ξεχωριστοί λαϊκοί συνθέτες του μεγάλου λιμανιού εξέφραζαν με όλη τους την έμπνευση την αγάπη τους για την ομάδα τους σε κάθε αγωνιστικό επίτευγμά της. Ο Θανάσης Καραμπάτσος ξεχωρίζει από το βιβλίο «Ένας θρύλος με πολλά πρόσωπα» (εκδ. Τόπος) του Σπύρου Αλεξίου τρεις ιστορικές στιγμές που τραγουδήθηκαν από ρεμπέτες φίλους του Ολυμπιακού με αφορμή τη συμπλήρωση ενός αιώνα ιστορίας του συλλόγου.
Το «Nosferatu» του Ρόμπερτ Έγκερς βγήκε στις αίθουσες. «Η επιστήμη και το μεταφυσικό έρχονται αναπόφευκτα σε σύγκρουση σε τούτη την οπτικά μεγαλοπρεπή δημιουργία που έχει κέντρο βάρους το ερωτικό στοιχείο» αναφέρει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης στην κριτική του.
Ο Αϊτινός Λουί-Φιλίπ Νταλαμπέρ, ένας από τους σημαντικότερους συγγραφείς της Καραϊβικής βρέθηκε για λίγες μέρες στην Αθήνα για την παρουσίαση του βιβλίου του «Μιλγουόκι μπλουζ» (εκδ. Καστανιώτη, μτφρ. Ειρήνη Παπακυριακού). Η Έμυ Ντούρου τον συνάντησε και της μίλησε για τον αντίκτυπο που είχε η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ σε όλο τον κόσμο, για τον Ντόναλντ Τραμπ αλλά και για τις βαθιές ρίζες της αποικιοκρατίας και της δουλείας.
Η «Απέραντη ευτυχία» είναι το σημαντικότερο μέχρι τώρα άλμπουμ της Γεωργίας Νταγάκη. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης το άκουσε και καταγράφει τις εντυπώσεις του.
Το πρώτο «Νοσφεράτου» του Μουρνάου αποτελεί ένα φιλμ-τομή του γερμανικού εξπρεσιονισμού. Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης περιγράφει μια ολόκληρη εποχή μέσα από την περιπέτεια των γυρισμάτων της πρώτης ταινίας που βασίστηκε στον «Δράκουλα».
Μέσα στο 2025 ξεκινούν τα γυρίσματα της ταινίας «Anna» που έχει θέμα τη ζωή της κορυφαίας Ιταλίδας σταρ Άννα Μανιάνι. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Ο Γιάννης Πούλλος ξεχωρίζει δέκα άλμπουμ του 2024 από εγχώρια hard rock και heavy metal σχήματα.