Βιωματικές εμπειρίες ηθοποιών και σπουδαστριών της υποκριτικής και η υπόθεση του Εθνικού Θεάτρου η οποία τώρα ανοίγει. Η Ηλέκτρα Ζαργάνη στο ρεπορτάζ.
H Δανάη Κισκήρα-Μπαρτσώκα μίλησε με τον Ιωάννη Νίκου, ψυχολόγο, την Ελένη Κουλοσούσα, ψυχολόγο στο Συμβουλευτικό Κέντρο Αθήνα, και τη Λίνα Λυκομήτρου, σύμβουλο οικογένειας και ζευγαριών και ιδρυτικό μέλος της δράσης Άγγιγμα και Όρια, σχετικά με το τραύμα των θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης.
«Η ζωή μου είναι παιδικά χρόνια, καριέρα και Αλίκη»: η Νόρα Βαλσάμη ξεδιπλώνει στον Αντώνη Μποσκοΐτη το νήμα της ζωής της που ξεκινά από τον ελληνισμό της Αιγύπτου και με ενδιάμεσο κεντρικό σταθμό τη Φίνος Φιλμς φτάνει σήμερα στη Σύρο.
«Η ασάφεια είναι το γλιστερό έδαφος που οδηγεί στον φασισμό»: με αφορμή την ταινία «Πολιορκία στην οδό Λιπέρτη» όπου εμφανίζεται ο σκηνοθέτης – ηθοποιός Ακύλλας Καραζήσης μιλάει για την οικονομική κρίση, την πατριαρχία στον τόπο μας και τα παράγωγά της, όπως και για το #MeToo αλά εληνικά.
Τα μοναδικής αξίας ταφικά μνημεία του ορθόδοξου νεκροταφείου του Ιερού Ναού Αγίου Γεωργίου στην Ερμούπολη της Σύρου κινδυνεύουν με αφανισμό. Στο ρεπορτάζ η Αφροδίτη Ερμίδη.
Η υπεύθυνη για τον σχεδιασμό του ΕΜΣΤ, η αρχιτεκτόνισσα Καλλιόπη Κοντόζογλου, περιγράφει στην Έμυ Ντούρου την εμπειρία που αποκόμισε μέσα από τη 12ετή ενασχόλησή της με το κτίριο του Φιξ.
Ο Στάθης Γκότσης, ιστορικός στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο – γενικός γραμματέας του Ενιαίου Συλλόγου Υπαλλήλων ΥΠΠΟ Αττικής, Στερεάς και Νήσων, αποδομεί την απάντηση που έδωσε η Λίνα Μενδώνη στην επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 Κλέωνα Γρηγοριάδη σχετικά με την κυβερνητική εξαγγελία περί μετατροπής πέντε κρατικών/δημόσιων μουσείων σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.
Αποχαιρετώντας τον ερμηνευτή που συνόδευσε την εφηβεία μας με τα θεοδωρακικά μαρτς και χασαποσέρβικα. Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για τον Αντώνη Καλογιάννη και την πορεία που διέγραψε στο ελληνικό τραγούδι.