Με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή πολλών στελεχών του χώρου πραγματοποιήθηκε στη Λευκωσία το 5ο Cyprus Sports Management and Sports Marketing Conference στο οποίο η Κaizen Gaming, και το brand της Stoiximan, ήταν κύριος χορηγός.
Με τον αθλητισμό να συνιστά μικρόκοσμο της κοινωνίας μας, το συνέδριο είχε σαν στόχο να αποτελέσει την πλατφόρμα για να μοιραστούν την εμπειρία και τις γνώσεις τους σε ό,τι αφορά το marketing, την επικοινωνία και τη γενική διαχείριση αθλητικών επιχειρήσεων, επαγγελματίες από όλο το φάσμα αθλητικών δραστηριοτήτων στην Κύπρο. Στο επίκεντρο οι αθλητικές επιχειρηματικές πρακτικές, τα προβλήματα και οι προκλήσεις στον κυπριακό αθλητισμό, καθώς και οι βέλτιστες πρακτικές μάρκετινγκ για αθλητικές δραστηριότητες.
Στο πάνελ, αναφορικά με τo branding και τη διαχείριση εγκαταστάσεων αθλητικών διοργανώσεων, ο Αντιπρόεδρος της Stoiximan, κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, τόνισε πως «Δεν αρκεί πλέον στις εταιρείες–χορηγούς η τοποθέτηση ενός λογοτύπου στη φανέλα και στις πινακίδες. Είναι σημαντικό να προσφέρουν το κάτι παραπάνω, και αυτό είναι το κομμάτι της εμπειρίας. Να ζουν οι άνθρωποι μια εμπειρία, που δεν αγοράζεται με χρήματα, αλλά μπορεί μόνο ο χορηγός και η ομάδα να προσφέρουν. Πλέον τα brands αναζητούν εμπειρίες για τους πελάτες, και υποχρέωσή μας είναι να δούμε μαζί, χορηγοί και χορηγούμενοι, πώς μπορούμε να τις βελτιώσουμε, για να διαφοροποιηθούμε από την περπατημένη τόσων ετών».
Ο κ. Νίκος Φλίγκος, Commercial Director της Kaizen Gaming για Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο, αναφέρθηκε, στην παρουσίασή του, στην εμπορική στρατηγική της εταιρείας και πως «Μέσα από τις επιτυχημένες στρατηγικές συνεργασίες έχει καταφέρει να αποτελέσει ένα μοναδικό παράδειγμα ανάπτυξης και εξέλιξης». Επιπρόσθετα, μίλησε για την παρουσία της Stoiximan στην Κύπρο, όπου «Μέσα σε 8 χρόνια, έχει επενδύσει περισσότερα από 15 εκ. ευρώ σε εμπορικές ενέργειες και χορηγίες».
Ο κ. Άγγελος Χοντουλίδης, Country Manager της Stoiximan στην Κύπρο, στο πάνελ αναφορικά με την εξέλιξη των χορηγιών στον αθλητισμό, τόνισε ότι «Αν και παλαιότερα το βασικό στοιχείο μιας χορηγίας ήταν το εύρος της προβολής, σήμερα είναι η αποδοτικότητα της συνεργασίας» και επεσήμανε ότι «Οι χορηγίες έχουν πλέον λάβει μια περισσότερο ολιστική μορφή: πέρα από τη δεδομένη προβολή, εκτείνονται και σε πεδία όπως η βελτίωση της εμπειρίας των φιλάθλων και η δημιουργία προγραμμάτων και δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας».
Στον χαιρετισμό της στην έναρξη του συνεδρίου, η πρωταθλήτρια Βάδην και Αmbassador της Stoiximan στην Ελλάδα, κα Aντιγόνη Ντρισμπιώτη, αναφέρθηκε στη διαδρομή των αθλητών και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, επισημαίνοντας τον καθοριστικό ρόλο των χορηγών στην πορεία ενός αθλητή. Αναφερόμενη στην χορηγική της σχέση με την Stoiximan σημείωσε ότι «Έχει δημιουργήσει μια κουλτούρα στήριξης αθλητών, για τους οποίους η βοήθεια στην προετοιμασία τους αλλά και η σχέση που αναπτύσσει η εταιρεία μαζί τους, είναι το βασικό συστατικό της επιτυχίας».