* Η ματρόνα με τις διασυνδέσεις στο έγκλημα και στην ΕΛΑΣ και οι «τρύπιες» δικογραφίες
που υπέθαλπαν τη δράση της
* Ποια είναι τα πρόσωπα που διαχειρίζονται τους οίκους ανοχής και τα σπίτια-φυλακές για τα κορίτσια από τη Λατινική Αμερική
—————
1 χρόνος πόλεμος χωρίς τέλος. Συντρίμμια η Μέση Ανατολή από βόμβες και οργή. Η ανατομία του ολέθρου, η ανάφλεξη σε όλη την περιοχή, η στρατηγική και τα εγκλήματα Νετανιάχου, η στάση των ΗΠΑ και η απάντηση του Ιράν
—————
Πόρισμα-καταπέλτης από το «Αττικόν». Απειλές και ψέματα από τον Καλλιάνο για τη νοσηλεία του πατέρα του. Η ΕΔΕ του νοσοκομείου δικαίωσε με αδιάσειστα στοιχεία τον διευθυντή της αγγειοχειρουργικής κλινικής Ι. Κακίση
—————
ΠΑΣΟΚ. Κάλπες σήμερα για να μπει αύριο στα σαλόνια της εξουσίας
—————
Νέα Δημοκρατία. Μαίνεται το «αντάρτικο» των βουλευτών. Στο κενό τα υπουργικά «μασάζ» και τα τραπεζώματα
—————
ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ. Κομφούζιο με φόντο τα συντροφικά μαχαιρώματα
—————
Ψηφιακή κάρτα εργασίας. Ασπίδα για την κυβέρνηση η ΓΣΕΕ του Παναγόπουλου
—————
Διευθυντές νοσοκομείων. Ταλαιπωρία σε ΑΣΕΠ και ΕΣΥ και στο βάθος διορισμός «ημετέρων»
—————
Νομική ασάφεια. Κατέρρευσε ο νόμος για το πλαφόν στα σουπερμάρκετ
—————
Αλλαγές στην ΑΕΚ. Καυτά ντέρμπι στα σπλάχνα του «δικεφάλου»
—————
Ντέρμπι. Παναθηναϊκός. Ο «πράσινος καρβουνιάρης» // Ολυμπιακός. Αναζητώντας το μεγάλο διπλό
Docville: Μία κοινωνία σε κρίση
Συνέντευξη με τον Γιάννη Τσίρο με αφορμή το νέο του έργο «Κανόνια και Τρομπέτες» αλλά και πλούσιο ρεπορτάζ από την πρόβα της παράστασης όπου συνομιλήσαμε με τους συντελεστές. Γράφει η Ειρήνη Δρίβα.
Ο θρυλικός Ιταλός σχεδιαστής της Disney Μάσιμο Ντε Βίτα μιλάει στην Έμυ Ντούρου για την εισβολή της πολιτικής ορθότητας στην τέχνη.
Το δράμα του παλαιστινιακού λαού μέσα από τη ματιά του Παλαιστίνιου σκηνοθέτη Μπάζελ Άντρα και του ισραηλινού δημοσιογράφου-σκηνοθέτη Γιουβάλ Αμπραχάμ που μιλούν στον Αντώνη Ρηγόπουλο για το ντοκιμαντέρ τους «Καμία άλλη γη».
O Δημήτρης Καταλειφός με αφορμή τον «Θείο Βάνια» που θα σκηνοθετήσει και θα παίξει στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά μιλάει στην Ειρήνη Δρίβα για την διαχρονική επικαιρότητα του Τσέχοφ.
Ο νέος «Τζόκερ» έχει τη μορφή ενός διαφορετικού μιούζικαλ όπου λάμψη και σκοτάδι εναλλάσσονται εντυπωσιακά και ακολουθεί μια ανατρεπτική -σε σχέση με το αρχικό φιλμ- πολιτική στάση. Στην κριτική του φιλμ «Joker: Τρέλα για Δύο» ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Οι «Βάκχες» του Ευριπίδη, που ανέβηκαν από το Εθνικό Θέατρο σε σκηνοθεσία Θάνου Παπακωνσταντίνου, δεν είχαν τον ρυθμό και την ορμή που απαιτεί η τραγωδία με ήρωα τον ασυγκράτητο θεό Διόνυσο. Η κριτική του Ηρακλή Λογοθέτη.
Κρις Κριστόφερσον. Έργα και ημέρες του εμβληματικού τραγουδιστή και ηθοποιού που σημάδεψε κυρίως τα 70ς, όπως τα καταγράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.
Το «Μπαουμγκάρτνερ» δεν είναι το πιο δυνατό βιβλίο του Πολ Οστερ. Είναι όμως το 18ο και τελευταίο μυθιστόρημα του, το οποίο εκδόθηκε λίγους μήνες πριν από τον θάνατό του. Γράφει η Έμυ Ντούρου.
Μια ιστορία από την μουσική. Όταν ο Σπύρος Ζαγοραίος έκλαψε μπροστά στην κάμερα σε γύρισμα στο σπίτι του στο Αιγάλεω, την άνοιξη του 2007. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.
Έφοδος της Αρχής μαύρου χρήματος στις τράπεζες
Οι «συμφωνίες κυρίων» για οφειλές μεγαλοεπιχειρηματιών εκατοντάδων εκατομμυρίων
Οι ευθύνες της Πειραιώς στη…