Η ιστορία της δημιουργίας του Kia XCeed αποκαλύπτεται

Η ιστορία της δημιουργίας του Kia XCeed αποκαλύπτεται

Η ιστορία για τη δημιουργία του μοντέλου, αποκαλύπτεται μέσω προσώπων-κλειδιά που επιμελήθηκαν την κατασκευή του.

Μάλιστα, ο Γκρέγκορι Γκιγιόμ, Αντιπρόεδρος Σχεδιασμού της φίρμας στην αγορά της Ευρώπης, σημειώνει πως αρχικά δεν υπήρχε στόχος να παρουσιαστεί ένα crossover.

Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από έναν εκφραστικό και μοντέρνο σχεδιασμό. Έχει πιο αθλητικό στιλ σε σχέση με τους πιο ψηλούς αντιπάλους του και προσφέρει πολλά έξτρα συγκριτικά με την οικογένεια των οχημάτων Ceed. Το μόνο που έχει δανειστεί, είναι οι εμπρός θύρες.

Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται fastback και μοιάζει με coupe. Το μεταξόνιο είναι το ίδιο της οικογένειας, στα 2.650mm και οι πρόβολοί του έχουν εκταθεί κατά 25mm (905mm εμπρός και 840mm πίσω). Το οπίσθιο τμήμα «κάθεται» 60mm πιο ψηλά σε σχέση με το 5θυρο Ceed και αυτό του δίνει τον χαρακτηρισμό crossοver.

Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται στα 172mm με τους τροχούς των 16 ιντσών και στα 184mm με αυτούς των 18, αύξηση κατά 42mm σε σχέση με το 5θυρο Ceed hatchback. Τα τόξα των τροχών, τα μαρσπιέ και οι ασημένιας απόχρωσης μπάρες οροφής δημιουργούν την αίσθηση ενός SUV, σε συνδυασμό με την ασημί απόχρωση στον πίσω προφυλακτήρα.

Σχετικά με την καμπίνα, η κονσόλα είναι οδηγοκεντρική και η εργονομική τοποθέτηση των εξαρτημάτων σε αυτή, επιτρέπει καλύτερη ορατότητα στον οδηγό. Η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων είναι ρέουσα, ενώ στο κάτω μέρος του πίνακα οργάνων, υπάρχουν τα μπουτόν και διάφοροι διακόπτες, που ελέγχουν μεταξύ άλλων το ραδιόφωνο, τη θέρμανση και τον εξαερισμό. Επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάζει μερικές ρυθμίσεις, αλλά ποτέ να μην παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο.

Ο πίνακας οργάνων είναι για πρώτη φορά σε μοντέλο της Kia πλήρως ψηφιακός, 12,3 ιντσών, ενώ η αντίστοιχη για το σύστημα πολυμέσων είναι 10,25 ιντσών, αφής, με σύστημα πλοήγησης και UVO Connect.

Πηγή: Kia

Ετικέτες

Documento Newsletter