Ηχηρή απουσία από την εκδήλωση παρουσίασης της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 από τον πρωθυπουργό της προέδρου του ΕΟΤ.
Εδώ και πάρα πολλά χρόνια ο ΕΟΤ είναι ο αρμόδιος κρατικός οργανισμός για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Αλλες χρονιές το πετύχαινε, άλλες όχι. Τα τελευταία πάντως χρόνια, θεωρείτε πολύ πετυχημένη η αποστολή του καθώς η άνοδος των τουριστικών αφίξεων ήταν εντυπωσιακή.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φέτος όμως αποφάσισε να τον βάλει στην άκρη και να δώσει με απευθείας ανάθεση παρακαλώ, την τουριστική προβολή της χώρας, με ένα κονδύλι της τάξης των 32 εκατ. ευρώ σε μια ιδιωτική εταιρεία, την Marketing Greece.
Η ανάθεση αυτή προκάλεσε θυελλώδεις αντιδράσεις και απειλή παραιτήσεων στον ΕΟΤ καθώς η Marketing Greece είναι μια συμμαχία του ΣΕΤΕ με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας. Ουσιαστικά δηλαδή η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έδωσε την τουριστική προβολή της χώρας στους ιδιώτες, κάτι που το επεδίωκαν πολλά χρόνια αλλά καμία κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ή του ΠΑΣΟΚ δεν τολμούσε να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια.
Από τον ΕΟΤ υπήρξαν έντονες αντιδράσεις όπως προαναφέραμε. Αυτή όμως που έκανε ηχηρή εντύπωση ήταν η απουσία της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελας Γκερέκου από την εκδήλωση που οργάνωσε το Μέγαρο Μαξίμου στο Ζάππειο για την παρουσίαση από τον πρωθυπουργό της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020.
Οπως αναφέρουν πληροφορίες της ασκήθηκαν μεγάλες πιέσεις για να παραβρεθεί αλλά φαίνεται ότι δεν μπόρεσαν να την πείσουν και παρέμεινε στην Κέρκυρα.
Ηχηρή αν μη τι άλλο αντίδραση στον παραγκωνισμό ενός κρατικού φορέα και την παράδοση του αντικειμένου του απροσχημάτιστα σε μια ιδιωτική εταιρεία. Και μην παραλείψουμε και το κονδύλι που θα διαχειριστεί η Marketing Greece. 32 ολόκληρα εκατομμύρια ευρώ. Δεν τα λες και λίγα!