Η Φωτεινή Βελεσιώτου λίγες μέρες πριν από τις εμφανίσεις της στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο μιλάει στην Εμυ Ντούρου για το τραγούδι, τον αντικαπνιστικό νόμο, την χαρακτηριστική φωνή της αλλά και για τα παλιά χρόνια που εργαζόταν ως δασκάλα.
Ο σκηνοθέτης Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος σε συνέντευξη του στην Αφροδίτη Ερμίδη αναφέρεται στη νέα του παράσταση «Ο γιος» που έχει στο επίκεντρό του την εφηβεία και την προβληματική της οικογένειας.
Με αφορμή το πρόσφατο βιβλίο του η «Παράταιρη επανάσταση» ο εκπαιδευτικός και συγγραφέας Γιάννης Χλιουνάκης συζητά με τους Θανάση Καραμπάτσο & Παναγιώτη Φρούντζο για τις κρίσιμες μέρες του φθινόπωρου και του χειμώνα του 1944.
Οι πρώτες καταλήψεις, τα Εξάρχεια, οι πανκς και το τελεσίγραφο του Χρυσοχοΐδη. Η Αμαλία Δενδρινού κάνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των καταλήψεων στέγης στην Ελλάδα.
Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών γιορτάζει το έτος Σκαλκώτα με μία έκθεση με πρωτότυπα χειρόγραφα του μεγάλου συνθέτη και μία ευκαιρία γνωριμίας με το έργο και την ζωή του. Στο ρεπορτάζ ο Σπύρος Οικόπουλος.
Προδημοσίευση από την υπό έκδοση νουβέλα «“Ολίγη μπέσα, ωρέ μπράτιμε!” – Η τελευταία ώρα του Οδυσσέα Ανδρούτσου» του Θωμά Κοροβίνη. Στην επιμέλεια η Μαρίνα Αγγελάκη.
Ο Έντουαρντ Νόρτον δηλώνει τη λατρεία του στο Big Apple με όχημα το φιλμ νουάρ που σκηνοθέτησε «Οι σκιές του Μπρούκλιν» και με την ευκαιρία αυτή ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης ανιχνεύει τους λόγους που ο νουάρ μικρόκοσμος της Νέας Υόρκης είναι ο πιο ξεχωριστός σε ολόκληρο το κινηματογραφικό σύμπαν.
Στη στήλη New entries που επιμελείται η Αφροδίτη Ερμίδη παρουσιάζεται η ηθοποιός Φένια Σχοινά.