Η Ford αναπτύσσει τρεις νέους τομείς

Τα τρία νέα τμήματα που δημιουργούνται είναι τα Commercial Vehicles (CVs), Passenger Vehicles (PVs) και Imports, που συνεισφέρουν ανάλογα με τις επιθυμίες των καταναλωτών.

Το τμήμα Commercial Vehicles ηγείται από τον γενικό μάνατζερ Χανς Σεπ και στόχο έχει τον διπλασιασμό των κερδών στην Ευρώπη μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, κάτι που θα γίνει εφικτό με τη στρατηγική συμμαχία με τη Volkswagen, με τον σύνδεσμο Ford Otosan στην Τουρκία και με τον αντίστοιχο Ford Sollers στη Ρωσία.

Το τμήμα Passenger Vehicles, υπό την ηγεσία του Ρόλαντ ντε Βάαρντ, θα ασχοληθεί με την κατασκευή των οχημάτων στην Ευρώπη και τα SUV, μαζί και τα EV. Αναφορικά με το τμήμα Imports, θα ασχοληθεί με ξεχωριστά μοντέλα, όπως τη Mustang, το Explorer, αλλά και την ηλεκτρική έκδοση της πρώτης, με πλάνο έως το 2024 να έχουν τριπλαστιαστεί οι εξαγωγές στην Ευρώπη.

Η Ford σκοπεύει να μειώσει το αποτύπωμά της στην ατμόσφαιρα με την εισαγωγή στις γραμμές παραγωγής πολλών ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών μοντέλων, κάτι που σημαίνει πως κάθε ένα «όνομα» θα περιλαμβάνει και ηλεκτρική έκδοση.

Για να μειωθεί το αποτύπωμα, πάντως, αναμένονται να κλείσουν τα εργοστάσια στη Νότια Ουαλία (μονάδα Μπρίτζεντ), Γαλλία (Aquitaine Industries Transmission), Ρωσία (Ναμπερέζνιε Τσέλνι, Ελαμπούγκα), αλλά και να πωληθεί η μονάδα στη Σλοβακία στο Μάνια.

Συνολικά, περίπου 12.000 θέσεις εργασίας θα επηρεαστούν από τις πλήρως ελεγχόμενες εγκαταστάσεις της Ford και από τις ενοποιημένες κοινοπραξίες στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020, κυρίως μέσω προαιρετικών προγραμμάτων διαχωρισμού. Περίπου 2.000 από αυτές είναι θέσεις μισθωτών, οι οποίες περιλαμβάνονται στις 7.000 θέσεις εργασίας που η Ford μειώνει παγκοσμίως.

Πηγή: Ford

Ετικέτες