Και με τη βούλα της Eurostat δεν έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα – Τελευταίοι στην Ευρώπη

Και με τη βούλα της Eurostat δεν έχουμε σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα – Τελευταίοι στην Ευρώπη

Όλοι το ξέρουμε πως δεν υπάρχει σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα, πέρα από το θέμα ασφάλειας. Γιατί η Eurostat δίνει μόνο αριθμητικά και συγκριτικά στοιχεία.

Από αυτή την άποψη και μόνο σύμφωνα με τα δεδομένα της η πυκνότητα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου με μόλις 14 m/km², είναι η μικρότερη στην ΕΕ, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τη Eurostat, το 2023, το σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ είχε 200.947 km σιδηροδρομικών γραμμών, με τις υψηλότερες πυκνότητες να βρίσκονται εντός και γύρω από κύριες πόλεις και άλλους πληθυσμιακούς κόμβους.

Η μεγαλύτερη πυκνότητα σιδηροδρομικού δικτύου καταγράφηκε στην Τσεχία, με 123,2 μέτρα σιδηροδρομικών γραμμών ανά τετρ.χιλιόμετρο. Άλλες χώρες της ΕΕ με υψηλή πυκνότητα ήταν το Βέλγιο (119,2 m/km²), η Γερμανία (109,5 m/km²) και το Λουξεμβούργο (104,8 m/km²).

Οι χαμηλότερες πυκνότητες σιδηροδρομικού δικτύου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (14,0 m/km²) και στη Φινλανδία (19,4 m/km²). Χαμηλές πυκνότητες καταγράφηκαν επίσης στη Σουηδία (26,8 m/km²), την Εσθονία (27,2 m/km²), την Πορτογαλία (27,8 m/km²), τη Λετονία (28,9 m/km²) και την Ιρλανδία (29,8 m/km²).

Επέκταση σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας στην Ε.Ε

Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της ΕΕ, οι σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας που έχουν σχεδιαστεί για ταχύτητα 250 km/h γνώρισε σημαντική ανάπτυξη την τελευταία δεκαετία. Από το 2013 έως το 2023, επεκτάθηκε κατά 2.744 km (+47,2%) σε 8.556 km.

Το 2023, η Ισπανία πρωτοστάτησε με 3.190 km γραμμές υψηλής ταχύτητας, αύξηση 66% από 1.919 km το 2013, ακολουθούμενη από τη Γαλλία με 2.748 km (+35% από 2.036 km), τη Γερμανία με 1.163 km (+32% από 881 km) και την Ιταλία με 7%30 km (+32% από 881 km) 675 χλμ.). Το Βέλγιο κατέγραψε 211 χλμ. γραμμών υψηλής ταχύτητας και η Ολλανδία 90 χλμ (και τα δύο αμετάβλητα από το 2013). Η Δανία αντιπροσωπεύει 57 χιλιόμετρα, που εγκαινιάστηκαν το 2019.

Διαβάστε επίσης:

Σαντορίνη: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος Θήρας – Οι εκτιμήσεις των σεισμολόγων

Ολη η Ευρώπη έχει λύσει το πρόβλημα πλην της Ελλάδας – Ουραγός η χώρα μας στην υπόθεση των ληστρικών τραπεζικών προϊόντων με ελβετικό φράγκο

Τσελέντης: Δεν βλέπω καμία ύφεση – Με τα 5,2R επιβεβαιώνεται ότι δεν «είμαστε καλύτερα» ως προς τη σεισμικότητα

Καρυστιανού εναντίον Γεροβασίλη: «Πώς τολμάτε και μιλάτε μόνο για ένα πλημμέλημα;»

Έγκλημα Τέμπη – Κατάθεση βόμβα στελέχους της ΔΑΕΕ: «Οι εντολές του Αρχηγού ήταν να μην κάνουμε καμία ανακριτική πράξη»

 

Ετικέτες

Documento Newsletter