Η εθνική σχεδιάστρια και διακοσμήτρια, πρώην χειροκροτητής των υγειονομικών

Μια πανδαισία ζούμε! Αφού δεν μπόρεσε κάποιος άλλος να μας ξεβλαχέψει, έβαλαν τα δυνατά τους να ζήσουμε ένα «Downton Abbey» με την πρώτη κυρία σε αυξημένο ρόλο αισθητικής αναβάθμισης, άγνωστο τίνος.

Η κυρία Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη βρίσκεται στον αντίποδα του Δημάρχου Αθηναίων που προσπαθεί με ερασιτεχνικά μερεμέτια να αναβαθμίσει την πρωτεύουσα με περιπάτους που αντί για πράσινο έχουν ζαρντινιέρες και τόνους πλαστικής βαφής αλλά και κλιματιστικά οξυγόνου αντί για δέντρα!

Αν και ανήκουν στην ίδια ευρύτερη οικογένεια που δυναστεύει τον τόπο εδώ και ¾ του αιώνα, καμία σχέση μεταξύ τους, ενδεχομένως μόνον με κοινό παρανομαστή: Την «Οικογένεια».

Στον κοινό παρανομαστή η ταλαιπωρία των υπολοίπων αφού και οι δύο ουδέν πράττουν για το κοινό καλό.

Πάρτε τη Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη για παράδειγμα: Διαφημίζει το σπίτι της, τις αισθητικές της επιλογές και το lifestyle της στους Financial Times εν μέσω πανδημίας, ενώ ο κόσμος δεν έχει να φάει και δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει.

Μετά, ενώ ο κόσμος δεν μπορεί να περπατήσει έξω, ονειρεύεται πασαρέλες του Dior στο Καλλιμάρμαρο και φωτογραφίσεις στην Ακρόπολη χωρίς καν να δίνει σημασία στις αντιδράσεις.

Παράλληλα μας διαφημίζει τις αισθητικές της επιλογές με την ανακαίνιση του Μεγάρου Μαξίμου ενώ ο λαός δεν έχει να αγοράσει τις μάσκες που μας επιβάλουν ή τα self test.

Περιέργως πως ακόμα δεν μας έχει παρουσιάσει το σπίτι της στο Παρίσι, εκεί στην προκυμαία του Βολταίρου με θέα τον Σηκουάνα.

Ούτε το σπίτι στην Τήνο έχουμε δει ακόμα, να ζήσουμε και εμείς το δικό μας παραμύθι. Για να μην μιλήσουμε για τα υπόλοιπα ακίνητα της ευρύτερης οικογένειας…

Όλα αυτά δεν τα κάνει τυχαία…

Αφού προσπάθησε να χειροκροτήσει τους υγειονομικούς από το μπαλκόνι, προφανώς δεν της βγήκε -εξάλλου κανείς δεν την πίστεψε-, συνέχισε με τη διακόσμηση και τη μόδα.

Παράλληλα και λόγω της θέσης της κάνει και τις δικές της δημόσιες σχέσεις προς όλες τις κατευθύνσεις.

Και άγνωστο παραμένει αν η εταιρεία της Zeus + Dione της ανήκει ακόμα –είχε δηλώσει την πρόθεσή της να πουλήσει μετοχές της- αλλά σίγουρα μπορείς να βρεις τα προϊόντα της, αξιολογημένα και στις προθήκες του καταστήματος του κυβερνητικού ξενοδοχείου «Μεγάλη Βρετανία».

 

Από την «Βιτρίνα» του ξενοδοχείου Μεγάλη Βρετανία.

 

Έτσι λοιπόν και ενώ στη χώρα κλείνουν συνεχώς επιχειρήσεις, χάνει κόσμος τις δουλειές του, μισθοί μειώνονται, ωράρια αυξάνονται, εγκληματικότητα στα ύψη… η Μαρέβα ζει στο όνειρο να αλλάζει τη διακόσμηση του Μεγάρου Μαξίμου ανά δύο χρόνια για να προβάλει ελληνικές επιχειρήσεις και ελληνική δημιουργία.

Ίσως της ταιριάζει πιο πολύ από το να χειροκροτεί τους υγειονομικούς που η κυβέρνηση του συζύγου της αγνόησε στην πανδημία εκτός από τα παχιά και μεγάλα λόγια.

Μόνον που όλα αυτά δεν αποτελούν προτεραιότητα της χώρας.

Ούτε η Ακρόπολη έχει ανάγκη από μόδα, ούτε το Μέγαρο Μαξίμου έχει ανάγκη από νέες καρέκλες και ταμπλό.

Άλλες είναι οι προτεραιότητες της χώρας τις οποίες θέλει να αγνοεί το πρωθυπουργικό ζεύγος.

Αλλά αλίμονο αν τα ΜΜΕ φιλικά προς την κυβέρνηση δείξουν την πραγματικότητα…

Γι αυτό, σε ένα όνειρο ζούμε!