Η Ελένη Κοκκίδου την Κυριακή στο Docville με το Documento

Η Ελένη Κοκκίδου την Κυριακή στο Docville με το Documento

«Είναι τέχνη να μάθεις να ζεις» – Η Ελένη Κοκκίδου συζητά με τον Αντώνη Μποσκοΐτη για την Φλέρυ Νταντωνάκη την οποία υποδύεται στην παράσταση «Το τραγούδι της Φλέρυς» σε σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη, το εφήμερο και στιγμιαίο της τέχνης, τη συντροφικότητα, τη φιλία και τον έρωτα. «Δε θεωρώ ότι αναπαριστώ τη Φλέρυ, ούτε ότι την αναβιώνω. Τη βιώνω, θα έλεγα. Αυτό που κάνω είναι να βρίσκομαι δίπλα της και να περπατάμε μαζί για μία ώρα και μετά χωρίζουμε. Σαν να πορεύομαι δίπλα στη Φλέρυ για όσο διαρκεί το έργο», λέει η δημοφιλής ηθοποιός.

«Το Υπουργείο είναι άφαντο». Ο Χρήστος Πετράκος, δικηγόρος του αρχαιολόγου Μανώλη Ψαρρού που ξυλοκοπήθηκε άγρια πριν από λίγες ημέρες, είναι υπεύθυνος για τις εγκρίσεις οικοδομικών αδειών στη Μύκονο και χειρίζεται τρεις μεγάλες υποθέσεις αυθαιρεσίας σε παραλιακές τοποθεσίες, μίλησε στην Αφροδίτη Ερμίδη.

Μετά τις καταλήψεις, τίποτα δεν είναι ίδιο. Το χρονικό των κινητοποιήσεων, η επιστροφή των καθηγητών και των σπουδαστών του Εθνικού Θεάτρου, τα ανοιχτά μέτωπα και η συνέχιση των διεκδικήσεων. Ρεπορτάζ της Ηλέκτρας Ζαργάνη.

«Τα σκυλάδικα ήταν ναοί διασκέδασης». Η Έμυ Ντούρου συζητά με τον Μάριο Βεάνο, τον λαικό τραγουδιστή που έκανε καριέρα σε μαγαζιά της επαρχίας το ΄80 και ΄90. Μιλάει για πρώτη φορά για τη ζωή του και διαψεύδει όσα είδαμε στην τηλεοπτική σειρά «Αυτή η νύχτα μένει» για την αντιμετώπιση των γκέι τραγουδιστών.

Λουκέτα σε σινεμά, σιωπή από το ΥΠΠΟΑ. Η Αθήνα κινδυνεύει να χάσει τρεις ιστορικούς κινηματογράφους, Άστορ, Ιντεάλ και ίριδα διότι ο e-ΕΦΚΑ αρνείται να τους προστατεύσει καθώς διαφωνεί με τον χαρακτηρισμό της χρήσης ως διατηρητέας του κινηματογράφου ενώ το Υπουργείο Πολιτισμού σφυρίζει αδιάφορα. Γράφει ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης.

Οι πόρτες ανοίγουν ξανά. Ξεκίνησαν οι εργασίες στο θέατρο του Λυκαβηττού και τον περιβάλλοντα χώρο με προΰπολογισμό 4 εκατ. ευρώ και στόχο να ανοίξει για το κοινό στις 30 Αυγούστου. Το θέατρο παραχωρείται στον Δήμο Αθηναίων από την ΕΤΑΔ έναντι ανταλλάγματος. Ρεπορτάζ της Αφροδίτης Ερμίδη.

Ο λόφος έχει τη δική του ιστορία. Αναδρομή από τον Αντώνη Μποσκοΐτη στις σημαντικότερες συναυλιακές στιγμές του Θεάτρου του Λυκαβηττού, από τον Μίκη Θεοδωράκη μέχρι τον Γιάννη Χαρούλη και από τον Μπομπ Ντίλαν μέχρι τις Τρύπες. Στην καρδιά της πόλης, με τα φώτα της στα πόδια του να δημιουργούν μια μοναδική θέα, το θεάτρο δεν φιλοξένησε απλώς αμέτρητες συναυλίες αλλά διαμόρφωσε συναυλιακή κουλτούρα.

«Η βασίλισσα του πορνό». Βγήκε στις αίθουσες η συναρπαστική ζωή της Ελληνοεβραίας Τσέλι Γουίλσον, η οποία   γλίτωσε το Άσβουτς και έγινε ιδιοκτήτρια κινηματογράφων πορνό της Νέας Υόρκης στα 60s και 70s. Χρηματοδότησε μέχρι και ταινία του Άντι Γουόρχολ ενώ στο σπίτι όπου ζούσε με την οικογένεια της, φιλοξένησε δεκάδες απόκληρους. Ο Κωνσταντίνος Καΐμάκης γράφει για το ντοκιμαντέρ της Βάλερυ Κοντάκου «Η βασίλισσα της Νέας Υόρκης».

Τελευταίες ΕιδήσειςDropdown Arrow
preloader
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Documento Newsletter