Η Έλενα Ακρίτα και ο Σταμάτης Κραουνάκης φιλοξενούνται στο Docville που κυκλοφορεί με το Documento την Κυριακή

Η Έλενα Ακρίτα μιλάει στον Αντώνη Μποσκοΐτη για το νέο της βιβλίο «Το σκισμένο τούλι», τη σχέση της με τη μητέρα της Σύλβα, την επιθετική της στάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την ακτιβιστική της συμπεριφορά, τον Ανδρέα Παπανδρέου, τη Μάγδα Φύσσα και την αριστερή της αντίληψη που αντιπαλεύει την αστική της καταγωγή.

Χείμαρρος και ορμητικός ποταμός μαζί. Ο Σταμάτης Κραουνάκης βρέθηκε στο στούντιο To Do Loft φέρνοντας μαζί του τα νέο του CD «Γιορτή στα σπίτια». Κάθισε στο πιάνο, έπαιξε τα «Κόκκινα γυαλιά του» με τζαζ διάθεση, χάρισε ροζ καραμέλες και χόρεψε με τη μικρή Ηλέκτρα και στη συνέχεια μίλησε με την Αφροδίτη Ερμίδη και τον Παναγιώτη Φρούντζο για τη νέα του δουλειά αλλά και πόσο σιχαμένο είναι να σε κυβερνάει μια μικροσυμμορία.

Ο Δημήτρης Φεργάδης, στέλεχος της δισκογραφικής εταιρείας Columbia έως το 1991, συνάντησε την Έμυ Ντούρου και συζήτησαν για τις μέρες τις παλιές στη δισκογραφία. Από την κουβέντα τους πέρασαν ο Μίκης Θεοδωράκης, ο Στέλιος Καζαντζίδης, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, αλλά και ο σεβασμός που οφείλουμε στην ιστορική μνήμη.

Η Ηλέκτρα Ζαργάνη και η Αφροδίτη Ερμίδη αναζήτησαν τους 25 φορείς οι οποίοι επιχορηγήθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού με 242.990 ευρώ στο πλαίσιο της στήριξης μουσικών δράσεων σύγχρονου πολιτισμού. Η έκπληξη είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων κατευθύνθηκε σε φορείς που προάγουν βυζαντινή και παραδοσιακή μουσική. Ο σύγχρονος ελληνικός πολιτισμός στα καλύτερά του.

«Οι συνθήκες που προβληµάτιζαν τη Μαφάλντα το 1974 δεν έχουν αλλάξει, έγιναν χειρότερες. Αν και κολακεύοµαι που η ανάγνωση των σκίτσων είναι ακόµη επίκαιρη, µε θλίβει που οι κοινωνικές ανισότητες που θίγει παραµένουν σε ισχύ». Ο Λουκάς Καρνής αποχαιρετά τον Quino, τον δημιουργό της Μαφάλντα, ο οποίος πέθανε στις 30 Σεπτεμβρίου.

Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης συζητάει με τέσσερις ιδιοκτήτες και υπεύθυνους κινηματογραφικών αιθουσών, οι οποίοι εκπέμπουν σήματα SOS για τον χώρο τους. Το υπουργείο Πολιτισμού συνεχίζει να κωφεύει.