Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) Αντώνης Νταλακογεώργος γράφει σχετικά με τους στόχους που έθεσε η νέα πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Μελίνα Τραυλού.
Η εκλογή της κ. Μελίνας Τραυλού στο ανώτατο αξίωμα (πρόεδρος) της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) συγκέντρωσε τη μέγιστη προβολή και δημοσιότητα κυρίως για το γεγονός ότι για πρώτη φορά αναλαμβάνει γυναίκα το τιμόνι της εφοπλιστικής οργάνωσης.
Με αφορμή αυτό το γεγονός έχει ενδιαφέρον η σχετική δήλωση που έκανε αμέσως μετά την πανηγυρική εκλογή της.
Την παραθέτουμε:
«Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την τιμή να εκλεγώ ομόφωνα πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Η εμπιστοσύνη όλων με γεμίζει περηφάνια, αλλά κυρίως ταπεινότητα, σεβασμό κι ευθύνη ως προς την αποστολή μου.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τον απερχόμενο πρόεδρό μας, Θεόδωρο Βενιάμη, για την πολυετή, συνεπή, πολυεπίπεδη και διεθνώς αναγνωρισμένη προσφορά του στην ελληνική ναυτιλία και στο κοινωνικό αποτύπωμά της, μέσω της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ.
Μπροστά μας έχουμε πολλές και μεγάλες προκλήσεις. Προχωράμε ενωμένοι και προσηλωμένοι στον στόχο μας. Ένα στόχο εθνικό, ένα στόχο παγκόσμιο: να προασπίζουμε τα επιτεύγματα της ελληνικής ναυτιλίας»!
Η κ. Τραυλού μπέρδεψε ή καλύτερα υιοθέτησε και αναπαρήγαγε τα γνωστά επικοινωνιακά φληναφήματα της ΕΕΕ, ότι τάχα τα εφοπλιστικά συμφέροντα ταυτίζονται με αυτά της ελληνικής ναυτιλίας και κατά συνέπεια αφού η ναυτιλία, σύμφωνα με την εφοπλιστική προπαγάνδα, είναι εθνικό κεφάλαιο, η παραπέρα ανάπτυξή της είναι εθνικός και παγκόσμιος στόχος!
Πρόκειται για μια θεώρηση βαθύτατα εσφαλμένη η οποία υποκρύπτει πλήθος σκοπιμοτήτων και που θέλει να εμφανίσει τη ναυτιλία (εφοπλιστικά συμφέροντα) ότι έχει αταξικό χαρακτήρα!
Η αλήθεια απέχει έτη φωτός από τη χιλιοειπωμένη αντιδραστική εφοπλιστική προπαγάνδα.
Οι Έλληνες εφοπλιστές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής πλουτοκρατίας (μεγαλοαστική τάξη) και η ιστορία μας διδάσκει ότι έχει την πιο προνομιακή μεταχείριση από τα άλλα τμήματα του κεφαλαίου (φορολογία, δαπάνη κοινωνικής ασφάλισης, απασχόληση χαμηλόμισθων αλλοδαπών, μειωμένες οργανικές συνθέσεις, κυβερνητική υποστήριξη στα διεθνή φόρουμ κ.λπ.) και πάνω σε αυτό το σαθρό σάπιο και αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο που τους εξασφάλισαν μεταπολεμικά όλες οι κυβερνήσεις, σε συνδυασμό με την εκμετάλλευση Ελλήνων και ξένων ναυτεργατών, βγήκαν στο ναυτιλιακό προσκήνιο, ανδρώθηκαν, αναπτύχθηκαν έχοντας έναντι όλων των άλλων εξασφαλισμένα τα καλύτερα εφόδια να διαπρέψουν και τελικά να αναρριχηθούν στην κορυφή του παγκόσμιου εφοπλισμού!
Η ανεκδιήγητη εφοπλιστική ρητορική προσπαθεί να μας πείσει ότι η ανταγωνιστικότητα και η παραπέρα αύξηση της κερδοφορίας τους είναι εθνικός στόχος, δηλαδή ο ναυτεργάτης, ο εργαζόμενος, ο συνταξιούχος, ο άνεργος και ευρύτερα τα μικρομεσαία στρώματα που στενάζουν και δεινοπαθούν από τις αντιλαϊκές κυβερνητικές πολιτικές πρέπει να αισθάνονται το ίδιο με τους εφοπλιστές στην υπεράσπιση των συντεχνιακών τους συμφερόντων!
Σε αυτή την ανόητη εφοπλιστική προπαγάνδα καλούνται οι εργαζόμενοι και ο λαός να πιστέψουν ότι για την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη της κερδοφορίας τους πρέπει να είμαστε ενωμένοι ως χώρα, έθνος και κοινωνία!
Ειδικότερα οι ναυτεργάτες θα πρέπει να πειστούν ότι ο μαζικός εξοστρακισμός από τη «μεγάλη ναυτιλία των Ελλήνων εφοπλιστών» υπηρετεί εθνικά συμφέροντα!
Ας δούμε δύο ακόμη πράγματα που αφορούν την κ. Τραυλού:
-
Μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι στο βιογραφικό, που η ίδια έδωσε στα ΜΜΕ, μεταξύ του «θεάρεστου έργου» της αναφέρει ότι έχει υπηρετήσει σε σημαντικές θέσεις ευθύνης στην Ένωση Εφοπλιστών της Μάλτας!
-
Για να ερμηνεύσουμε καλύτερα αυτή την παράδοξη ιδιότητά της προσφύγαμε στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα των ναυτιλιακών εταιρειών που κατέχει η ίδια: τη Neptune Lines Shipping και τη Neptune Dry.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των εν λόγω ναυτιλιακών εταιρειών προκύπτουν τα εξής ενδιαφέροντα στοιχεία:
Η πρώτη από τις δύο εταιρείες (Neptune Lines Shipping) έχει 16 πλοία, από αυτά το ένα (1) είναι ελληνικής σημαίας, ένα (1) με σημαία Λιβερίας, ένα (1) με σημαία Γιβραλτάρ και τα υπόλοιπα 13 με σημαία Μάλτας!
Στη δεύτερη εταιρεία (Neptune Dry), η οποία έχει πέντε (5) πλοία, τα δύο (2) έχουν σημαία Νήσων Μάρσαλ και τα τρία (3) έχουν σημαία Μάλτας!
Ερευνώντας ακόμη περισσότερο ανακαλύψαμε ότι στα 21 συνολικά πλοία των εταιρειών της κ. προέδρου της ΕΕΕ ο αριθμός των Ελλήνων Ναυτεργατών είναι 8-10 άτομα!
Τόσος και τέτοιος πλέον είναι ο πατριωτισμός τους που τους γεμίζει καθημερινά με μπόλικη εθνική υπερηφάνεια.
Κατά τα λοιπά, η κ. Τραυλού μάλλον πιστεύει (όπως και οι προγενέστεροι στη θέση αυτή της ΕΕΕ) ότι ο λαός, οι εργαζόμενοι ή, αν προτιμά, η ελληνική κοινωνία τρώει κουτόχορτο για να μασήσει την άθλια προπαγάνδα της ότι η ναυτιλία (των εφοπλιστών) έχει εθνική διάσταση και η παραπέρα ανάπτυξή της πρέπει να είναι εθνικός στόχος!
Αιδώς, Αργείοι!