Η Ducati στο CES 2019

Η Ducati στο CES 2019

Δυναμική ήταν η παρουσία της Ducati στο CES 2019 που πραγματοποιήθηκε στο Λας Βέγκας, με την ιταλική εταιρεία να κάνει το επόμενο βήμα για την εξέλιξη της ασφαλούς οδήγησης στις μοτοσικλέτες.

Η Ducati, σε συνεργασία με τις Audi AG και Ford Motor Company έβαλε τις βάσεις για ένα πιο ασφαλές οδηγικό περιβάλλον στους δύο τροχούς, επιδεικνύοντας την τεχνολογία ConVeX (Connected Vehicle to Everything), που διασυνδέει τα οχήματα, τις υποδομές και τους πεζούς, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι.

Η πρώτη παρουσίαση έγινε τον Ιούλιο στη Γερμανία, με τα πρώτα στάδια της παραπάνω τεχνολογίας να έχουν στόχο τη σταδιακή εφαρμογή του συστήματος ABS Cornering σε όλη την γκάμα της Ducati. Επιπλέον στόχος είναι και η κυκλοφορία το 2020 μιας μοτοσικλέτας με μπροστινό και οπίσθιο σύστημα ανίχνευσης.

Παράλληλα, οι Ducati, Audi, Ford και Qualcomm Technologies, κατασκευάστρια επεξεργαστών (chips), ανακοίνωσαν την επιτάχυνση της εφαρμογής της νέας τεχνολογίας, σε συνδυασμό με την αυτοματοποιημένη οδήγηση. Στις επιδείξεις πρωταγωνίστησαν μια Ducati Multistrada 1260 και μοντέλα των Audi, Ford, εξοπλισμένα με το 9150 C-V2X της Qualcomm, αποδεικνύοντας πως το ConVeX διασφαλίζει την ασφαλή – σε ποσοστό 100% – διέλευση οχημάτων και μοτοσικλετών σε διασταύρωση τεσσάρων κατευθύνσεων, δίχως σήμανση και σηματοδότες.

Οι εταιρείες προχώρησαν επίσης στην επίδειξη των τεχνολογιών V2V (Vehicle-to-Vehicle/Όχημα προς Όχημα), V2P (Vehicle-to-Pedestrian/Όχημα προς Πεζό) και V2I (Vehicle-to-Infrastructure/Όχημα προς Υποδομή). Παρουσιάστηκαν διάφορα σενάρια όπου οι επεξεργαστές μπορούν να αποτρέψουν συγκρούσεις, βελτιώνοντας την προστασία των πεζών και των δικυκλιστών.

Η τεχνολογία ConVeX απέδειξε πως μπορεί να πλαισιώσει τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS – Advanced Driver Assistance Systems), συνεργαζόμενο άριστα με αισθητήρες υπέρηχων/υπέρυθρων, κάμερες κ.ά., αυξάνοντας σε μεγάλο βαθμό την ασφάλεια, ιδιαίτερα στους αναβάτες.

Πηγή: Ducati

Documento Newsletter