Το Lurisia θα είναι διαθέσιμο ειδικά για τον κλάδο HoReCa, προσφέροντας στους επαγγελματίες ένα μοναδικό, εκλεπτυσμένο προϊόν, που θα κατακτήσει τον καταναλωτή που αναζητά μοναδικές, premium εμπειρίες.
Την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της με το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia ανακοίνωσε η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022. Το premium ιταλικό νερό, ειδικά διαθέσιμο για τον κλάδο HoReCa, συμπληρώνει ιδανικά το 24/7 χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, προσφέροντας ακόμα περισσότερες επιλογές για τους πελάτες της στον χώρο της εστίασης.
Το Lurisia είναι φυσικό μεταλλικό νερό με ελαφριά γεύση. Ένα νερό ιταλικής προέλευσης, που πηγάζει απευθείας από τη Fonte Santa Barbara Di Lurisia, στις Δυτικές Άλπεις, όπου και εμφιαλώνεται απευθείας, χωρίς καμία πρόσθετη επεξεργασία. Το εμβληματικό μπουκάλι του είναι βραβευμένο ως «το πιο όμορφο μπουκάλι στον κόσμο», εμπνευσμένο από το σχήμα του φαναριού του ανθρακωρύχου που ανακάλυψε την πηγή το 1900. Είναι ελαφρώς μεταλλοποιημένο, με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε άλατα, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά καθαρό και του επιτρέπει να αναδεικνύει μοναδικά την ποιοτική γαστρονομία.
Η Μαρία Αναργύρου – Νίκολιτς, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε: «Το premium φυσικό μεταλλικό νερό Lurisia, με τα ιδιαίτερα γευστικά χαρακτηριστικά του και τη μοναδική του συσκευασία συμπληρώνει άψογα το 24/7 χαρτοφυλάκιό μας.
Συνάδει απόλυτα με το όραμά μας να είμαστε συνεργάτης επιλογής για τους πελάτες, 24/7, εξελίσσοντας συνεχώς το χαρτοφυλάκιό μας και προσφέροντας υψηλής ποιότητας, μοναδικά προϊόντα. Με το Lurisia, αναπτύσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας στην κατηγορία της ενυδάτωσης και προσφέρουμε στους πελάτες μας ένα μοναδικό προϊόν, που θα κατακτήσει τον καταναλωτή που θέλει να ζει νέες εμπειρίες, πέρα από τα συνηθισμένα».
Ο Λευτέρης Σκαράκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Με τη διάθεση του premium νερού Lurisia στον κλάδο της εστίασης, εξελίσσουμε το χαρτοφυλάκιό μας προσφέροντας στους πελάτες μας ένα προϊόν αδιαμφισβήτητης ποιότητας που θα συμβάλει στην κοινή ανάπτυξή μας, διευρύνοντας παράλληλα την κατηγορία του premium νερού στην Ελλάδα. Είμαστε βέβαιοι ότι το Lurisia θα κερδίσει την ελληνική αγορά με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα και την υψηλή ποιότητά του».
Το Lurisia θα είναι διαθέσιμο σε χώρους γαστρονομίας, premium ξενοδοχεία και μπαρ/εστιατόρια, στις γυάλινες συσκευασίες Ultra Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 750ml, Premium Bottle 330ml και θα διατίθενται σε Stille (φυσικό μεταλλικό νερό) όσο και Bolle (ανθρακούχο μεταλλικό νερό).
Λίγα λόγια για την ιστορία του φυσικού μεταλλικού νερού Lurisia
Η πηγή του Lurisia (Santa Barbara Di Lurisia) ανακαλύφθηκε το 1900 και η ιστορία του συνοδεύεται και από έναν θρύλο. Λέγεται λοιπόν ότι ένας ανθρακωρύχος ανακάλυψε την πηγή στις Δυτικές Άλπεις και με ένα χτύπημα μιας αξίνας, έκανε να κυλήσει από τον βράχο νερό, που αποδείχτηκε εξαιρετικό για κατανάλωση, αλλά και πολύτιμο για την επούλωση πληγών. Η φήμη του νερού έφτασε πέρα από τα σύνορα της περιοχής, με τη βραβευμένη με Νόμπελ, Μαρία Κιουρί να φτάνει στην περιοχή το 1918 και να πιστοποιεί τις εξαιρετικές ιδιότητές του.
Το νερό Lurisia εμφιαλώθηκε για πρώτη φορά το 1950.
To 2019 η Coca-Cola HBC σε συνεργασία με την The Coca-Cola Company εξαγόρασε την ιταλική εταιρεία Lurisia, ενισχύοντας το premium χαρτοφυλάκιο της εταιρείας.
Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company. Με σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα στη χώρα, η εταιρεία εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (47.3%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα και συμβάλλει ουσιαστικά στην απασχόληση και την οικονομία της χώρας, την στήριξη της νέας γενιάς και την αειφόρο ανάπτυξη. Με 52 χρόνια παρουσίας στην αγορά και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Σχηματάρι, το Ηράκλειο Κρήτης και το Αίγιο, παράγει και διανέμει ένα από τα πιο ισχυρά και ευέλικτα χαρτοφυλάκια του κλάδου με ποιοτικά προϊόντα που ικανοποιούν τις επιθυμίες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση. Σε αυτά περιλαμβάνονται εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, όπως αναψυκτικά (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes), το παγωμένο τσάι FUZETEA, η σειρά φυτικών ροφημάτων AdeZ, και ο καφές Costa Coffee, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και τα chips TSAKIRIS. Επιπλέον, η εταιρεία αποτελεί τον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα των ενεργειακών ποτών Monster αλλά και των αλκοολούχων ποτών των οίκων Edrington, Brown-Forman, Gruppo Campari και Ισιδώρου Αρβανίτου.