Η Coca-Cola γιορτάζει την παρουσία της στην Κρήτη με πρωτότυπες δράσεις και πρωτοβουλίες

Η Coca-Cola γιορτάζει την παρουσία της στην Κρήτη με πρωτότυπες δράσεις και πρωτοβουλίες

Οι Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον τιμούν την Κρήτη και γιορτάζουν την πολύχρονη παραγωγική και εμπορική παρουσία τους στο νησί με ένα μοναδικό συλλεκτικό μπουκάλι που δημιούργησαν Έλληνες καλλιτέχνες, αντλώντας την έμπνευσή τους από την πλούσια μυθολογία και παράδοση του νησιού!

Από τον Μάιο έως τον Οκτώβριο, πλήθος δράσεων στο νησί, θα ενισχύσουν την εμπειρία Ελλήνων και ξένων επισκεπτών, με στόχο να το προβάλλουν περαιτέρω ως διεθνή τουριστικό προορισμό, να ενισχύσουν την εμπορική δραστηριότητα των τοπικών επιχειρήσεων, αλλά και να στηρίξουν τους νέους της Κρήτης με προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων και ενίσχυσης της νεανικής επιχειρηματικότητας.

Ένα συλλεκτικό μπουκάλι που τιμά τον Κρητικό πολιτισμό!

Φέτος το καλοκαίρι όσοι βρεθούν στο νησί, θα έχουν τη μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν την αγαπημένη τους Coca-Cola σε ένα μπουκάλι, μοναδικό σε όλο τον κόσμο! Το συλλεκτικό μπουκάλι είναι διαθέσιμο σε επιλεγμένα σημεία σε όλη την Κρήτη. Τα χαρακτηριστικά γραφικά της Coca-Cola έχουν αντικατασταθεί με απεικονίσεις εμπνευσμένες από τοιχογραφίες από το παλάτι της Κνωσσού, το μύθο της Αριάδνης αλλά και τα Ταυροκαθάψια, άθλημα της Μινωικής εποχής. «Για πρώτη φορά στην Ελλάδα επιλέγουμε να δημιουργήσουμε ένα συλλεκτικό μπουκάλι Coca-Cola εμπνευσμένο από τον τόπο μας και το αφιερώνουμε στην Κρήτη. Εμπνευστήκαμε από τις αξίες, την παράδοση και την ιστορία της Κρήτης και τις αποτυπώσαμε δημιουργικά, θέλοντας να συμβάλλουμε και εμείς στην προβολή του σημαντικού αυτού τόπου αλλά και να τιμήσουμε την πολύχρονη παρουσία μας στο νησί» δήλωσε σχετικά η Ντιάνα Μπίρμπα, Διευθύντρια Marketing της Coca-Cola με ευθύνη για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης κος Σταύρος Αρναουτάκης ήταν ο πρώτος αποδέκτης της συλλεκτικής φιάλης για το νησί και δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την κυκλοφορία ενός τόσο καινοτόμου εργαλείου προβολής και προώθησης του νησιού που είναι εμπνευσμένο από τον Μινωικό πολιτισμό. Η Περιφέρεια καλοδέχεται κάθε τέτοια αναπτυξιακή πρωτοβουλία η οποία σέβεται την παράδοση και τον πολιτισμό μας και προωθεί τον τόπο μας. Ευχόμαστε αυτό το συλλεκτικό μπουκάλι να είναι καλοτάξιδο!»

Συλλεκτικά αντικείμενα Coca-Cola και πολλές εκπλήξεις!

Από τις 24 Ιουλίου και για περίπου δύο εβδομάδες το Coca-Cola Pop-Up Store, το κινητό κατάστημα με τα συλλεκτικά Coca-Cola αντικείμενα θα επισκεφθεί διάφορα σημεία στην Κρήτη και αναμένεται να γίνει το σημείο συνάντησης των fans και όχι μόνο, γεγονός που παράλληλα θα τονώσει την τοπική εμπορική κίνηση.

Προβολή της Κρήτης μέσα από διεθνή διαγωνισμό!

Φέτος η Coca-Cola επέλεξε την Κρήτη ανάμεσα σε δημοφιλείς προορισμούς απ’ όλη την Ευρώπη ως το μεγάλο έπαθλο διεθνούς διαγωνισμού που θα πραγματοποιηθεί στα Social Media, συμβάλλοντας έτσι στην περαιτέρω προβολή του νησιού ως καλοκαιρινό προορισμό. Οι νέοι από 10 χώρες που θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα αλλά και το μεγάλο έπαθλο. Περισσότεροι από 50 τυχεροί θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Κρήτη κερδίζοντας ονειρεμένες καλοκαιρινές διακοπές στο πανέμορφο νησί, αλλά και ξεχωριστές εμπειρίες και εκπλήξεις που έχουν σχεδιαστεί μόνο για εκείνους.

Στηρίζοντας τους νέους της Κρήτης και την νεανική επιχειρηματικότητα!

Στο πλαίσιο των δράσεων για την Κρήτη, οι Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον φέρνουν στην Κρήτη ξεχωριστά προγράμματα που απευθύνονται σε νέους που είτε επιθυμούν να αναπτύξουν επαγγελματικές δεξιότητες, είτε αναζητούν υποστήριξη για το πώς θα αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Η αρχή έγινε με το πρόγραμμα Counting Stars που επισκέφθηκε τον Μάιο τα Χανιά και το Ηράκλειο για να προσφέρει σεμινάρια επιχειρηματικότητας με έμφαση στον τουρισμό, συμβουλευτική υποστήριξη και δυνατότητες δικτύωσης. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την ΜΚΟ «MeXoXo» υποστήριξε περίπου 100 νέους που στην πλειοψηφία τους διατηρούν επιχειρήσεις που συνδέονται με τον τουρισμό ή επιθυμούν να δημιουργήσουν μια καινούργια.

To πρόγραμμα Youth Empowered της Coca-Cola Τρία Τρία Έψιλον θα ταξιδέψει και στο Ηράκλειο το φθινόπωρο. Με στόχο την ενίσχυση της απασχολησιμότητας των νέων 18-30 ετών στη χώρα μας και με βασικό μήνυμα «Εμπνεύσου, Διεκδίκησε, Πέτυχε», το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, παρέχοντάς τους, δωρεάν, δεξιότητες, επαγγελματική καθοδήγηση και δυνατότητες δικτύωσης ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης με επιτυχία. Οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν ειδικά σεμινάρια, ενώ όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν πρόσβαση και στην e-learning πλατφόρμα του προγράμματος.

Coca-Cola και Coca-Cola Τρία Έψιλον: πολύχρονη παρουσία και στενοί δεσμοί με την Κρήτη

Η κοινή δραστηριότητα της Coca-Cola και της Coca-Cola Τρία Έψιλον στην Κρήτη έχει σημείο αναφοράς τη μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης στο Ηράκλειο, που συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια λειτουργίας! Μία υπερσύγχρονη εγκατάσταση που διαθέτει 3 γραμμές παραγωγής αναψυκτικών, με ετήσια δυναμική που φτάνει τα 18 εκ. λίτρα, και μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της περιοχής, που αποτελεί κέντρο δραστηριότητας εκτός από την Κρήτη, για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. «Η λειτουργία της μονάδας μας στο Ηράκλειο εδώ και 10 χρόνια, έχει ενισχύσει την πολυετή παρουσία μας στο νησί και είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της δραστηριότητάς μας. Σχεδιάζοντας το μέλλον, αισθανόμαστε μεγάλη χαρά και τιμή που είμαστε ενεργό κομμάτι αυτού του τόπου, συμβάλλοντας στο εμπόριο, στην οικονομία και στην κοινωνία», δήλωσε η Αγγελική Πατρούμπα, Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον για Ελλάδα και Κύπρο.

Ετικέτες

Documento Newsletter