Η Citroen για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του WRC

Η Citroen για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του WRC

Το πρώτο τους πόντιουμ με τη Citroen κατέκτησαν στο ράλι Σουηδίας οι Εσαπέκα Λάπι/Γιάνε Φερμ, με το εν λόγω πλήρωμα να τερματίζει δεύτερο.

Το γεγονός αυτό μεταφράστηκε αυτόματα στη δεύτερη συνεχόμενη παρουσία της εταιρείας σε βάθρο, στους δύο αγώνες που έχουν γίνει έως τώρα για το WRC.

Όσον αφορά στους νικητές του Μόντε Κάρλο, Σεμπαστιέν Οζιέ/Ζουλιέν Ινγκρασιά, εξασφάλισαν δύο πόντους μέσω της Power Stage, παρόλο που είχαν εγκαταλείψει νωρίτερα.

Η ιστορία του ράλι

Οι Εσαπέκα Λάπι/Γιάνε Φερμ μπόρεσαν να αντέξουν στις επιθέσεις των άλλων οδηγών, φτάνοντας στην κατάκτηση του πρώτου τους βάθρου με τη Citroen. Η δεύτερη θέση γενικής, αποτελεί παράλληλα το καλύτερο πλασάρισμά τους στο ράλι Σουηδίας, στην τρίτη τους συμμετοχή εκεί. Πλέον, ο Λάπι βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών.

Ο Λάπι ήταν πέμπτος μετά το τέλος της πρώτης ημέρας και αφού πρώτα είχε κάνει ένα μικρό λάθος, που επηρέασε το αεροδυναμικό πακέτο του C3 WRC. Τη δεύτερη ημέρα, όμως, ανέβασε ρυθμό και κατάφερε να κερδίσει τρεις θέσεις. Έχοντας απόσταση 2,3δλ. από το πλήρωμα που ακολουθούσε, την Κυριακή και μετά την ΕΔ Λικένας, αύξησε κατά 0,2δλ. (τρίτος καλύτερος χρόνος) τη διαφορά του από τον τρίτο γενικής. Στο δεύτερο πέρασμα, κάνοντας χρόνο 0,6δλ. αργότερο από τον νικητή της ΕΔ, αύξησε την απόσταση που τον χώριζε από τον τρίτο, στα 4,4δλ., λίγο πριν την έναρξη της Power Stage που διεξήχθη στο Τόρσμπι. Οδηγώντας από εκεί και πέρα με ηρεμία και σύνεση, μπόρεσε να τερματίσει στη δεύτερη θέση γενικής.

Αναφορικά με τον Οζιέ, κατά την πρώτη ημέρα ήταν πέμπτος, 14,4δλ. μακριά από την κορυφή, έχοντας τον άχαρο ρόλο να ξεκινά πρώτος και να καθαρίζει τις ΕΔ. Μετά, όμως, αντιμετώπισε το νερό που είχε λιώσει μετά το πέρασμα των ιστορικών αυτοκινήτων που τρέχουν στο μεσοδιάστημα των πρωινών και απογευματινών περασμάτων, έπεσε σε μια χιονοπαγίδα στην ΕΔ6 και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη ημέρα.

Στη δεύτερη, το πλήρωμα δοκίμασε πολλές ρυθμίσεις στο C3 WRC και μπόρεσε να κάνει τον καλύτερο χρόνο σε τρεις ΕΔ (10, 11, 14), ενώ στην Power Stage σημείωσε την τέταρτη καλύτερη επίδοση και καρπώθηκε τους έξτρα δύο πόντους. Ο Οζιέ είναι τρίτος στο πρωτάθλημα οδηγών και προετοιμάζεται για το επόμενο ράλι που γίνεται στο Μεξικό.

Πηγή: CItroen Total WRT

Ετικέτες

Documento Newsletter