H BMW Σειρά 3 παρουσιάζεται στην 7η γενιά της

H BMW Σειρά 3 παρουσιάζεται στην 7η γενιά της

Η πιο επιτυχημένη εμπορικά σειρά της BMW, η Σειρά 3, περνά στην 7η γενιά της, στο λυκόφως μιας από τις πιο κρίσιμες περιόδους της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Δύο παράμετροι καθορίζουν την νέα 3άρα, όπως συνηθίζεται να αποκαλείται. Οι αλλαγές που φέρνουν οι διαρκείς αλλαγές στις προδιαγραφές ρύπων και οι υποχρεώσεις που πηγάζουν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από αυτές τις αλλαγές. Δεύτερη παράμετρος, περισσότερο ειδική, αλλά με αυξημένο ειδικό βάρος για την μάρκα, το γεγονός ότι οι Βαυαροί θα ήθελαν και η νέα 3άρα, με τον εσωτερικό κωδικό G20, να συνεχίσει να εξασφαλίζει, μέσω των πωλήσεών της, τα σημαντικά έσοδα και των προηγούμενων γενεών της.

Παρατηρώντας την κατά την πρώτη ελληνική επαφή επί ελληνικού εδάφους και μάλιστα δίπλα στην πανέμορφη Z4, με την οποία μοιράστηκαν το χρόνο των δημοσιογράφων την συγκεκριμένη μέρα, δείχνει ιδιαίτερα ντελικάτη και σαγηνευτική για τέτοιους, καθημερινούς, ρόλους. Δυναμικές και όμορφες αναλογίες, ακόμη πιο όμορφες λεπτομέρειες, συγχρόνως όμως επιβλητική και απόλυτα ελκυστική παρουσία. Το νέο mix των αναλογιών υποστηρίζει τον προαναφερθέντα δυναμισμό. Το μήκος έχει φτάσει τα 4,71 μέτρα, έχοντας αυξηθεί κατά 8,5 εκατοστά, το πλάτος κατά δύο σχεδόν εκατοστά, το μεταξόνιο κατά τέσσερα εκατοστά, τα μετατρόχια έχουν επίσης αυξηθεί, τη στιγμή που το ύψος παραμένει ως είχε. Την δυναμική, έως σπορτίφ εικόνα επιβεβαιώνουν και οι αριθμοί. Ο δείκτης αεροδυναμικής αντίστασης μειώνεται έως και το εντυπωσιακό 0,23 αναλόγως της έκδοσης.

H αύξηση των διαστάσεων έφερε αύξηση της προσφοράς σε χώρους στο εσωτερικό, ιδιαίτερα για τα πόδια των επιβατών του πίσω μέρους, όπως επίσης και για τις αποσκευές, με το σχετικό χώρο να φτάνει τα 480 λίτρα. Η ποιότητα των υλικών είναι ακόμη καλύτερη από ό,τι στο παρελθόν, η θέση οδήγησης τέλεια και η διαχείριση των πολλαπλών δευτερευουσών λειτουργιών λογική και αυτονόητη μέσω του συστήματος Live Cockpit Professional και των δύο οθονών, των ψηφιακών οργάνων και της κεντρικής κονσόλας, αμφότερων άνω των 12 ιντσών. Οι ψηφιακές υπηρεσίες μέσω BMW Connected και ConnectedDrive έχουν εξελιχθεί περαιτέρω σε αριθμό και τρόπο λειτουργίας, στεγάζοντας επιπλέον λειτουργίες όπως το Parking Space Assistant για την ευκολότερη ανεύρεση χώρου στάθμευσης και του BMW Digital Key. Αυτό επιτρέπει την διαχείριση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτων εξ αποστάσεως.

Το βάρος έχει μειωθεί κατά 50 κιλά περίπου, κάτι που έχει επιτευχθεί μεταξύ άλλων με τη χρήση αλουμινίου για την κατασκευή εκτεταμένων μερών του αμαξώματος, ενώ την ίδια στιγμή έχει επιτευχθεί περαιτέρω μείωση, κατά ένα εκατοστό, του κέντρου βάρους. Μετά από αυτό, λογικό είναι το ερώτημα στην πρώτη επαφή, του τρόπου που κινείται η νέα 3άρα.

Ήδη από τα πρώτα χιλιόμετρα γίνεται εμφανές ότι και η έβδομη τριάρα συνεχίζει να είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε περισσότερο ψαγμένους οδηγούς. Παρά την αύξηση του μεταξονίου παραμένει ευκίνητη, οι εμπρός τροχοί αντιδρούν άμεσα στις εντολές του συστήματος διεύθυνσης, ενώ και οι αντιδράσεις του πίσω άξονα παραμένουν προβλέψιμες και εύκολα διαχειρίσιμες. Η όλη εικόνα έχει κερδίσει μερικούς ακόμη πόντους σε δυναμισμό και σπορτίφ αίσθηση, μειώνοντας την όποια αδράνεια της έκτης γενιάς και επιστρέφοντας στην κοφτερή δυναμική οδική συμπεριφορά της πέμπτης. Την ίδια στιγμή, η απόσβεση των ανωμαλιών έχει ανέβει ένα ακόμη κλικ από το παρελθόν, όντας πιο αποτελεσματική και εξασφαλίζοντας κορυφαία επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό. Σε αυτό συμβάλει μεταξύ άλλων και η περαιτέρω αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας.

Αρχικά τουλάχιστον, η νέα BMW Σειρά 3 εφοδιάζεται με δύο δίλιτρους κινητήρες, τον πετρελαίου των 190 ίππων, που θα μπορεί να συνδυαστεί με τετρακίνηση, όπως επίσης και με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων. Το ίδιο κιβώτιο μπορεί να διαχειρίζεται το έργο του συνόλου βενζίνης των 258 ίππων. Φυσικά θα ακολουθήσει η δίλιτρη εκδοχή των 184 ίππων και η νέα σειρά των εξακύλινδρων κινητήρων και η εκδοχή iPerformance με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, μεταξύ αυτών και η κορυφαία, μέχρι την έλευση της M3, Μ340i XDrive. Τα εξοπλιστικά πακέτα παραμένουν ως είχαν, Advantage, Sport Line, Luxury Line και M Sport, ενώ οι τιμές ξεκινούν από τα 41.950 ευρώ

Ετικέτες

Documento Newsletter