Η BMW και το περιβάλλον

Η BMW και το περιβάλλον

Το BMW Group βρέθηκε και πάλι στη λίστα με τις παγκοσμίως κορυφαίες εταιρίες του CDP. Σημαντική αναγνώριση στον τομέα προστασίας του κλίματος.

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός CDP για μία ακόμα φορά αναγνώρισε το BMW Group για τα επιτεύγματά του στον τομέα προστασίας του κλίματος. Με κορυφαία κατάταξη ‘A’ στη διαφάνεια και την εφαρμογή μέτρων, η εταιρία επιβεβαίωσε τις κορυφαίες ικανότητές της στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης ως κατασκευαστής αυτοκινήτων. Είναι η όγδοη συνεχόμενη χρονιά που το BMW Group κερδίζει την κορυφαία κατάταξη ‘A’.

Το Climate Score της CDP είναι ευρέως αναγνωρισμένο και απεικονίζει το υψηλότερο επίπεδο διαφάνειας στην εφαρμογή μέτρων προστασίας του κλίματος. Μεταξύ αυτών είναι φιλόδοξοι στόχοι και μειώσεις ρύπων καθώς και επαλήθευση δεδομένων αναφορών. Η κατάταξη αναγνωρίζει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα των μέτρων που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Η Ούρσουλα Μαθάρ, επικεφαλής Βιωσιμότητας και Περιβαλλοντικής Προστασίας του BMW Group δήλωσε: «Το BMW Group είναι ικανοποιημένο από τα εξαιρετικά αποτελέσματα στην κατάταξη CDP. Η προστασία του κλίματος παραμένει στον πυρήνα της στρατηγικής βιωσιμότητας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για έναν κατασκευαστή premium αυτοκινήτων να αγωνίζεται για συνεχή βελτίωση στις εκπομπές ρύπων, από τα προϊόντα μέχρι τα συστήματα παραγωγής του».

Η φιλοσοφία βιωσιμότητας διέπει όλη την αλυσίδα αξιών του BMW Group. Το 2001, το BMW Group δεσμεύτηκε στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών, στο Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ και στη Διακήρυξη για Καθαρότερη Παραγωγή. Ήταν επίσης ο πρώτος από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που διόρισε υπεύθυνο περιβάλλοντος το 1973. Σήμερα, το Συμβούλιο Βιωσιμότητας, που περιλαμβάνει όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, προσδιορίζει τη στρατηγική ευθυγράμμιση μέσω δεσμευτικών στόχων. Η συνεχής εξέλιξη αυτής της στρατηγικής βιωσιμότητας είναι σημαντικό στοιχείο για το BMW Group.

Η επιτυχία του BMW Group ανέκαθεν βασιζόταν στη μακροπρόθεσμη συλλογιστική και υπεύθυνη δράση. Ως εκ τούτου, η εταιρία έχει δημιουργήσει οικολογική και κοινωνική βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών, ολοκληρωμένη προϊοντική ευθύνη και μία σαφή δέσμευση για τη διατήρηση των φυσικών πόρων, στο πλαίσιο της στρατηγικής της.

Ετικέτες

Documento Newsletter