Η Black Friday αύξησε σημαντικά την κίνηση στις ψηφιακές πλατφόρμες αναζήτησης προϊόντων

Η Black Friday αύξησε σημαντικά την κίνηση στις ψηφιακές πλατφόρμες αναζήτησης προϊόντων

Από τη μία η συνεχιζόμενη καραντίνα και από την άλλη η Black Friday, έστρεψαν ακόμα περισσότερους χρήστες στις ψηφιακές πλατφόρμες αναζήτησης προϊόντων, στην προσπάθειά τους όχι μόνο να εντοπίσουν τις ευκαιρίες της Black Friday, αλλά και τις χαμηλότερες τιμές γενικότερα στα είδη που έψαχναν.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Skroutz, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, ο τζίρος που παράχθηκε από τα 6.600 συνεργαζόμενα καταστήματα καθ’ όλη την εβδομάδα του Black Friday υπολογίζεται ότι διαμορφώθηκε σε 41,27 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 73% σε σχέση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019.

Πιο συγκεκριμένα, ο τζίρος για τη φετινή ημέρα της Black Friday σημείωσε αύξηση 44% συγκριτικά με την Black Friday του 2019, ενώ αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των πωλήσεων, οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 150% την εβδομάδα της Black Friday σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2019.

Ταυτόχρονα, ιδιαίτερα θετικά αξιολογείται η ετοιμότητα και οι δυνατότητες του Skroutz όσον αφορά το χρόνο παράδοσης των online αγορών (που ήταν και το μεγάλο στοίχημα των ημερών) που πραγματοποιήθηκαν μέσω του καλαθιού του Skroutz τις τελευταίες εβδομάδες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο σύνολο των 300.000 παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω της υπηρεσίας μας, το 53% παραδόθηκαν εντός 3 ημερών, ενώ το 43% των παραγγελιών παραδόθηκαν μεταξύ 3 και 7 ημερών.

Ανάλογη αύξηση στην επισκεψιμότητα είχε και η ψηφιακή πλατφόρμα αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI, σύμφωνα με τα στοιχεία της οποίας, στη διάρκεια των 4 ημερών οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσα από αυτή σημείωσαν αύξηση 325% σε σχέση με το 2019, αύξηση που μεταφράστηκε και σε εντυπωσιακή αύξηση (+286% σε σχέση με το 2019) στον παραγόμενο τζίρο προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας.

Επίσης, τα sessions που πραγματοποιήθηκαν στον κατάλογο του GLAMI παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +160% πλησιάζοντας το 1εκ., ενώ τα clicks των χρηστών στο GLAMI.gr παρουσίασαν αύξηση 134%.

Επιπλέον, οι αναζητήσεις των χρηστών του ελληνικού GLAMI αυξήθηκαν κατά +176%, ενώ την Παρασκευή 27/11, η Ελλάδα βρέθηκε στην δεύτερη θέση σε αριθμό παραγγελιών ανάμεσα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται το GLAMI ξεπερνώντας πολύ μεγαλύτερες πληθυσμιακά χώρες όπως η Ρουμανία.

Σύμφωνα επίσης με τα στοιχεία της πλατφόρμας, στις έξι από τις δέκα πρώτες κατηγορίες βάση πωλήσεων για τη φετινή Black Friday βρέθηκαν τα «ρούχα καραντίνας» όπως οι φόρμες, φούτερ, ρούχα ύπνου, γυναικεία εσώρουχα και αθλητικά παπούτσια ενώ η δεκάδα συμπληρώνεται από πιο κλασικές εποχικές κατηγορίες όπως αυτές των γυναικείων μπουφάν αλλά και παπουτσιών (μπότες και μποτάκια).

Αντίθετα, το 2019 στις 10 πρώτες θέσεις βρέθηκαν μόνο κλασικές χειμωνιάτικες και trend κατηγορίες όπως τα παλτό, τα ανδρικά και γυναικεία μποτάκια αλλά και οι γυναικείες τσάντες.

Αξιοπρόσεκτη είναι η διαφορά και στα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα αφού για το 2019 επτά στα δέκα πρώτα προϊόντα ήταν διάφορα γυναικεία χειμωνιάτικα πανωφόρια, ενώ φέτος στη δεύτερη θέση των πωλήσεων βρίσκεται ένα ζευγάρι γυναικείες παντόφλες σπιτιού!

Documento Newsletter