Η Black Friday αλά ελληνικά

Η Black Friday αλά ελληνικά

Τι ψωνίζουν οι Ελληνες σύμφωνα με τα στοιχεία της περσινής ημέρας

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα στοιχεία που παρουσίασε για πρώτη φορά φέτος το omnichannel οικοσύστημα του Public Group λίγες μέρες πριν από την Black Friday 2022 (Παρασκευή 25 Νοεμβρίου) σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.

Τα στοιχεία αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο public.gr και το mediamarkt. gr.

Τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν είναι τα εξής:

• Στην online Black Friday 2021 συμμετείχαν οι γυναίκες σε ποσοστό 50,47% και οι άντρες σε ποσοστό 49,53%.

• Οι desktop αναζητήσεις νίκησαν τα smartphones, καθώς οι αναζητήσεις προϊόντων από υπολογιστή έφτασαν στο 72%, έναντι 25% εκείνων που προτίμησαν να ψάξουν από το κινητό τους.

• Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου 2021 η αναζήτηση προσφορών χτύπησε κόκκινο και η ζήτηση συνεχίστηκε καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. Η κορύφωση των αναζητήσεων σημειώθηκε την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021 στις 22.00.

• Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα.

• Στην περσινή Black Friday τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές. • Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν οι Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν οι LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung.

• Σε ποσοστό 50% από την κατηγορία οικιακών συσκευών οι καταναλωτές επέλεξαν πλυντήρια.

Documento Newsletter