Η Αθήνα στους τουρίστες, ο λογαριασμός στους πολίτες

ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI

Μεσοκαλόκαιρο, ο Δήμος Αθήνας αποφάσισε να ξεκινήσει νέα καλοκαιρινή καμπάνια για τους ξένους επισκέπτες που βρίσκονται ήδη στην πόλη.

Με τίτλο «Let’s Athens Together», η νέα καμπάνια δίνει συμβουλές στους τουρίστες, τους παροτρύνει να κλείσουν τα εισιτήριά τους για την Ακρόπολη ηλεκτρονικά, να επισκεφθούν τα Αναφιώτικα, να εξερευνήσουν τον Εθνικό Κήπο, να πάνε σε θερινό σινεμά και να εξερευνήσουν την πόλη φορώντας αντηλιακό!

Αυτό που δεν λέει η καμπάνια είναι ότι οι ντόπιοι δεν βρίσκουν σπίτι για ενοικίαση εξαιτίας του AirBNB, δεν μπορούν να περπατήσουν την Πανεπιστημίου, που επί τρία χρόνια τη βασανίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης, και αναρωτιούνται για το κόστος των πρωτοβουλιών του, όπως τα πλατάνια που ξεραίνονται και οι ζαρτινιέρες των 4.000 ευρώ.

Το «Let’s Athens Together» θα προβάλλεται με μηνύματα σε στάσεις λεωφορείων και διαφημιστικούς πύργους στους δρόμους της Αθήνας, με βίντεο σε κεντρικούς σταθμούς και στα βαγόνια του μετρό, στους συρμούς του τραμ, καθώς και από ψηφιακά κανάλια.