Τη δική του απάντηση στο θέμα της επίδειξης μόδας στην Ακρόπολη δίνει ο οίκος Gucci, διαψεύδοντας δημοσιεύματα περί οικονομικής προσφοράς 56 εκατομμυρίων ευρώ, ως μακροπρόθεσμα οφέλη.
Μετά το ελληνικό «Όχι» στον διάσημο οίκο μόδας, εκπρόσωπος της Gucci σημειώνει ότι δεν ισχύουν δημοσιεύματα που εμφανίσθηκαν στον ελληνικό Τύπο, με παραπομπή στην ιταλική La Repubblica, περί οικονομικής προσφοράς με οφέλη μέσω διαφήμισης και προβολής των ελληνικών μνημείων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε ότι υπήρξαν συναντήσεις με τις ελληνικές αρχές, ώστε να διερευνηθούν οι πιθανότητες μακροπρόθεσμης συνεργασίας, σημειώνοντας ωστόσο ότι είναι λανθασμένες οι πληροφορίες περί οικονομικών προτάσεων, άμεσων ή έμμεσων.
Όπως σημειώνει ο οίκος, τέτοιες πρωτοβουλίες δεν είναι πρωτόγνωρες και ήδη έχουν γίνει πολιτιστικές συνεργασίες με το Palazzo Strossi στη Φλωρεντία, το Μουσείο Mingshen στη Σαγκάη, το Chatwoth House στην Αγγλία και στο LACMA στο Λος Άντζελες.