Η Amita ανανεώνει τις συσκευασίες της και μας καλεί να ανακαλύψουμε τη φύση μέσα από τη νέα της καμπάνια!

Η Amita ανανεώνει τις συσκευασίες της και μας καλεί να ανακαλύψουμε τη φύση μέσα από τη νέα της καμπάνια!

Με επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα, βρίσκεται μέσα σε κάθε σπίτι και κάθε οικογένεια, ήδη από το 1983

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2024 – Η Amita της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ο αγαπημένος χυμός των Ελλήνων, ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες! Με έμπνευση τη φύση και επίκεντρο την αγάπη και τη φροντίδα που μας προσφέρει η επαφή μαζί της, η Amita γεμίζει με απόλαυση, γεύση και ενέργεια κάθε στιγμή της ημέρας μας, σταθερά για 41 χρόνια.

Εμπνεόμαστε από τη φύση μέσα από τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Amita!

Η νέα εποχή της Amita αξιοποιεί τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας στην Ελλάδα, η οποία αναδεικνύει την αποξένωσή μας από το φυσικό περιβάλλον, καθώς περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους. Όμως, όπως έρχεται να μας υπενθυμίσει η Amita, η σχέση μας με τη φύση είναι βασικός παράγοντας για τη διατήρηση της ψυχικής μας υγείας και ευεξίας. Η νέα καμπάνια επιδιώκει να αναδείξει την Amita ως τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον καθένα από εμάς και το υπέροχο φυσικό περιβάλλον, και να μας παρακινήσει να αυξήσουμε το ποσοστό του χρόνου που περνάμε στη φύση. Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος και η Amita μας παροτρύνει να τον απολαύσουμε!

Η Amita μέσα από μία ευρεία γκάμα προϊόντων, με μεγάλη ποικιλία γεύσεων και πολύτιμων θρεπτικών συστατικών μάς προσφέρει 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά. Διατηρεί σταθερά τα στοιχεία που την κάνουν «Φυσικά Μοναδική», όπως την εξαιρετική πρώτη ύλη από φρούτα υψηλής ποιότητας, χωρίς συντηρητικά και με ασύγκριτη γεύση, καθώς και τις άριστες διαδικασίες εμφιάλωσης των χυμών της. Στις ανανεωμένες συσκευασίες Amita, τα φρούτα είναι πιο απολαυστικά από πότε και μέσα από κάθε γουλιά χυμού μάς υπενθυμίζουν όλα τα καλά που η φύση έχει να μας προσφέρει.

Μπορείτε να δείτε εδώ τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της Αmita.

Σχετικά με την Αmita

Προϊόν της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η Amita είναι ο πρώτος ελληνικός συσκευασμένος χυμός που παράγεται στο Σχηματάρι Megaplant από το 1983 και μέχρι και σήμερα παραμένει η πρώτη μάρκα στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών! Οι χυμοί της δεν περιέχουν συντηρητικά και πριν τους ανοίξετε μπορείτε να τους αφήνετε εκτός ψυγείου χωρίς κίνδυνο αλλοιώσεων, χάρη στην παστερίωση τους και στις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak.

Η Amita χρησιμοποιεί εξαιρετικές ποικιλίες φρούτων, εξασφαλίζοντας έτσι τις υψηλότερες προδιαγραφές ποιότητας και ασφάλειας με χυμούς που έχουν υπέροχη γεύση. Η Amita, αναγνωρίζοντας πόση δύναμη έχει η φύση και πόσα μπορεί να μας προσφέρει, έρχεται να εμπλουτίσει τις ζωές μας, φέρνοντάς μας πιο κοντά σε όλα τα οφέλη που προσφέρει, προτρέποντάς μας να εντάξουμε όσο το δυνατόν περισσότερη φύση στην καθημερινότητά μας.

Αφετηρία της, η ανάγκη όλων μας για χαρά, ηρεμία και ευτυχία: συναισθήματα που γεννιούνται κοντά στο φυσικό μας περιβάλλον. Γι’ αυτό και η στρατηγική της εστιάζει στη μοναδική δυναμική ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο, με τους χυμούς του brand στον ρόλο του συνδετικού κρίκου.

Σχετικά με την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Εστιασμένη στην ανάπτυξη, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, είναι μια εταιρεία καταναλωτικών αγαθών, μέλος του Ομίλου Coca-Cola HBC και στρατηγικός συνεργάτης της The Coca-Cola Company. Με σημαντικό κοινωνικοοικονομικό αποτύπωμα στη χώρα, η εταιρεία εκπροσωπεί σχεδόν το 50% του κύκλου εργασιών (48.5%) όλου του κλάδου των αναψυκτικών στην Ελλάδα και συμβάλλει ουσιαστικά στην απασχόληση και την οικονομία της χώρας, την στήριξη της νέας γενιάς και την αειφόρο ανάπτυξη.

Με 55 χρόνια παρουσίας στην αγορά και εγκαταστάσεις παραγωγής στο Σχηματάρι, το Ηράκλειο Κρήτης, το Αίγιο και την Αταλάντη, παράγει και διανέμει ένα από τα πιο ισχυρά και ευέλικτα χαρτοφυλάκια του κλάδου με ποιοτικά προϊόντα που ικανοποιούν τις επιθυμίες των καταναλωτών κάθε στιγμή της ημέρας σε οποιαδήποτε περίσταση.

Σε αυτά περιλαμβάνονται εμπορικά σήματα της The Coca-Cola Company, όπως αναψυκτικά (Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schweppes), το παγωμένο τσάι FUZETEA και ο καφές Costa Coffee, αλλά και προϊοντικές μάρκες που ανήκουν στον Όμιλο Coca-Cola HBC, όπως οι χυμοί Amita και Frulite, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, ο Caffè Vergnano, τα Tsakiris Chips, τα premium mixers Three Cents και η Vodka Finlandia. Επιπλέον, η εταιρεία αποτελεί τον επίσημο διανομέα στην Ελλάδα, των ενεργειακών ποτών Monster, των προϊόντων της ζυθοποιίας ΑΒInBev, αλλά και των αλκοολούχων ποτών των οίκων Edrington, Brown-Forman και Ισιδώρου Αρβανίτου.

Ετικέτες

Documento Newsletter